۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
افق تولید سالانه ۲۵۰‌هزار دستگاه خودرو
رئیس هیات‌مدیره گروه بهمن در مجمع سالانه این شرکت، از رای دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم‌احراز جریمه ۵‌هزار میلیارد تومانی بهمن به سازمان تعزیرات خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۱

به گزارش کارنا، جمشید ایمانی رئیس هیات‌مدیره گروه بهمن راهبرد این شرکت را توسعه همه‌جانبه دانست و گفت: بهمن موتور چشم انداز‌های بزرگی را در نظر گرفته و با جدیت تحقق آن‌ها را دنبال می‌کند؛ این شرکت در افق‌های خود تولید سالانه ۲۵۰‌هزار دستگاه خودرو را پیش‌بینی کرده که این امر جز با حمایت سهامداران و افزایش ظرفیت ‎های تولید خودرو‌های سواری روی بن سازه‌های (پلتفرم) جدید محقق نخواهد شد.

ایمانی در خصوص جریمه بهمن موتور گفت: این جریمه ابتدا ۱۴هزار میلیارد تومان تعیین شده بود که با اعتراض اولیه بهمن به ۵هزار میلیارد تومان کاهش یافت و در نهایت با پذیرفتن اشکالات حقوقی توسط دیوان عدالت، مراحل نهایی این پرونده سپری می‌شود که به زودی جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بر اساس گزارش بازرس قانونی صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۲ فاقد هر‌گونه شرط بوده و به صورت مطلوب تنظیم شده اند و فعالیت‌های این مجموعه در شرکت‌های تابعه و اصلی کاملا شفاف بوده است. سهامداران این شرکت تعیین سود ۷ تومانی سهام این شرکت را تصویب کردند.
منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر