۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
افزودن ۱۵۰۰ خودروی امدادی به ناوگان حمل و نقل جمعیت هلال احمر کشور
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در دی‌ماه امسال ۱۵۰۰ دستگاه خودروی امدادی به ناوگان حمل و نقل جمعیت هلال احمر اضافه شود.
کد خبر: ۵۳۵۰

به گزارش کارنا، پیرحسین کولیوند در سفر به شهرکرد در خصوص اهداف سفر به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هدف از این سفر شرکت در یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر، توسعه ناوگان امداد و نجات، تکمیل ساختمان اداری جمعیت هلال‌احمر و تعیین تکلیف چند پایگاه امدادی بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین آموزش و سازماندهی جوانانی که به تازگی جذب جمعیت هلال احمر شده‌اند، جذب نیرو‌های متخصص در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم و جامعه هدف از جمله اقدامات این سفر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اعضای این جمعیت در همه ایام برای خدمت رسانی به مردم آماده باش هستند، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند تا در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی با جذب و به کارگیری نیرو‌های متخصص جهت خدمت رسانی همه جانبه به جامعه هدف پیشرو و پیش قدم باشیم.

کولیوند افزود: از حضور حداکثر اعضا و کارکنان در اربعین حسینی نیز بهره‌مند خواهیم شد.

مبارزه با فساد از جمله اهداف جمعیت هلال احمر

در ادامه محمدصادق اسلامی، رئیس شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور گفت: تلاش برای جذب نیرو‌های متخصص در جمعیت هلال احمر، نوسازی ناوگان امداد و نجات، بالا بردن سرمایه عظیم جمعیت هلال احمر و دریافت نشان عالی جمعیت هلال احمر در زمره پنج جمعیت هلال احمر ملی از جمله افتخارات جمعیت هلال احمر است.

وی عنوان کرد: جذب امدادگران جمعیت هلال‌احمر، تبدیل وضعیت نیرو‌های خدوم و همچنین مبارزه با فساد به طور فزاینده‌ای در این حوزه در حال انجام است.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در دی‌ماه امسال ۱۵۰۰ دستگاه خودروی امدادی به ناوگان حمل و نقل جمعیت هلال احمر اضافه شود.

نامگذاری خیابانی با عنوان شهدای امدادگر در شهرکرد

در ادامه مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌و بختیاری اظهار کرد: در زمان ریاست پیرحسین کولیوند در جمعیت هلال احمر، نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم و مناطق سخت گذر در سراسر کشور صورت گرفت و خدمات ویژه‌ای در این مناطق انجام شد.

وی افزود: در حوزه ارائه دارو‌های تک نسخه‌ای خدمات مطلوبی به مردم در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

مثنوی با اشاره به برگزاری یادواره ۶۸ شهید امدادگر استان، اضافه کرد: قرار است خیابانی با عنوان شهدای امدادگر در شهرکرد نامگذاری شود.

گفتنی است؛ پیرحسین کولیوند و هیئت همراه جهت شرکت در اولین یادواره ۶۸ شهید امدادگر چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر کردند.

این یادواره در استقبال از کنگره ملی ۲۵۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری و کنگره بین‌المللی ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا

ارسال نظر