۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
فروش ۳ خودروی سوزکی وارداتی از امروز - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
شرکت راساموتور خاورمیانه از شرایط فروش ۳ خودرو سوزوکی بالنو، سوزوکی سیاز (Suzuki Ciaz) و سوزوکی گرند ویتارا خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۶

به گزارش کارنا، بر اساس این شرایط فروش خودرو گرند ویتارا با قیمت علی الحساب مبادی ورودی ۱۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و پیش پرداخت ۸,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، خودرو بالنو با قیمت علی الحساب مبادی ورودی ۱۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و پیش پرداخت ۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و سیاز با قیمت علی الحساب مبادی ورودی ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و پیش پرداخت ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه می‌شود.

در این طرح فروش در صورت تأخیر در تحویل، جریمه‌ای معادل ۲.۵ درصد ماهانه برای هر سه مدل در نظر گرفته شده است. زمان تحویل برای تمامی مدل‌ها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

فروش ۳ خودروی سوزکی وارداتی از امروز - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

لازم بذکر است قیمت اعلام شده قیمت علی الحساب در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری اسقاط خودرو‌های فرسوده کرایه حمل و در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت قطعی و مصوب اضافة و اعلام خواهد شد.

متقاضیان می‌بایست در این مرحله جهت پرداخت از طریق وب سایت شرکت منوی فروش، سامانه فروش آنلاین درگاه پرداخت آنلاین از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ الی ۱۴۰۳/۰۵/۱۸ تا ساعت ۲۴ اقدام نمایند.

رنگ محصول بر اساس ظرفیت و اولویت واریز وجه متقاضیان انتخاب می‌شود. همچنین تخصیص خودرو حتی الامکان بر اساس اولویت انتخابی مشتری و در غیر اینصورت مطابق با رنگ‌های موجود قابل عرضه در زمان تخصیص است.

خودروی مذکور دارای ۳ سال و یا ۶۰،۰۰۰ کیلومتر گارانتی (هر کدام زود‌تر فرا برسد) مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای مشتریان است.

منبع:روزگار خودرو

ارسال نظر