۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
خودرو KMC J۷ با تغییرات جدید وارد بازار شد
کرمان موتور به تازگی دست به اعمال تغییراتی ساده، اما کاربردی برای افزایش رفاه سرنشینان خودرو KMC J۷ زده و دو قابلیت مهم به این خودرو افزوده است.
کد خبر: ۵۸۸۲

به گزارش کارنا، کرمان موتور در اواسط سال ۱۴۰۱ با رونمایی از سدان KMC J ۷، عضو جدیدی از بهترین ماشین‌های کی ام سی را به سبد محصولات خود افزود. این خودرو که نخستین سدان از برند KMC محسوب می‌شود، ظاهری مدرن، کابینی جادار و امکانات رفاهی متنوع دارد و تا به حال نظر بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو را به خود جلب کرده است.

نکته‌ای که در خصوص خودرو KMC J ۷ بیش از هرچیزی به چشم می‌آید، تمایز آن با جک J ۷ است. برخلاف تصور برخی، این دو خودرو هویت مستقلی دارند. شرکت جک در بیشتر بازار‌های صادراتی، محصول JAC A ۵ را با نام J ۷ عرضه می‌کند، در حالی که خودرو KMC J ۷ نسخه ارتقا یافته A ۵ است که در سال ۲۰۲۱ با نام A ۵ PLUS در بازار‌های صادراتی و سهول یائو در بازار چین عرضه شده بود.

قلب تپنده KMC J ۷، یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI است که قدرتی معادل ۱۷۲ اسب بخار و گشتاوری ۲۸۰ نیوتن‌متری را به ارمغان می‌آورد. این پیشرانه در هماهنگی با یک گیربکس دوکلاچه ۶ سرعته، به خودرو KMC J ۷ چالاکی و شتاب قابل قبولی می‌بخشد.

طراحی خودرو KMC J ۷ نیز از نکات قابل توجه این خودرو است. برخلاف بیشتر سدان‌های بازار ایران که در کلاس سدان‌های معمولی قرار می‌گیرند، خودرو KMC J ۷ در کلاس فست‌بک‌ها طراحی شده و با خطوط کشیده و ظاهری اسپرت، کم شباهت به ام جی ۶ GT نیست.

کرمان موتور به تازگی و در راستای افزایش رفاه سرنشینان خودرو KMC J ۷ دست به اعمال دو تغییر در این خودرو زده و دو آپشن رفاهی کاربردی را به این خودرو افزوده است.

مورد اول، افزودن گرم‌کن صندلی سه حالته برای سرنشین جلو است در حالی که در نسخه اولیه خودرو KMC J ۷ تنها صندلی راننده مجهز به گرمکن بود.

دومین تغییر نیز افزوده شدن اپل کارپلی و اندروید اتو به سیستم مالتی مدیای خودرو KMC J ۷ است که امکان نمایش تلفن همراه بر روی سیستم مالتی مدیای خودرو KMC J ۷ را فراهم می‌کند.

البته کرمان موتور در خودرو KMC J ۷ دست به تغییر لوگوی روی فرمان نیز زده و لوگوی این شرکت جایگزین نوشته KMC روی فرمان شده است که بیشتر جنبه زیبایی دارد.
منبع: ایران جیب

ارسال نظر