۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
مراسم اختتامیه اولین المپیاد مشاوران و کارشناسان هیوندای شرکت KTL برگزار شد
اولین المپیاد مشاوران سرویس و کارشناسان پذیرش هیوندای شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، با حضور مدیران نمایندگی‌های مجاز و مشاوران سرویس و مدیران شرکت، جمعه ۲۶ مرداد ماه در محل هتل المپیک به پایان رسید.
کد خبر: ۶۴۳۰

به گزارش کارنا، شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، بازوی اجرایی خدمات پس از فروش هیوندای شرکت کرمان موتور، اولین المپیاد مشاوران سرویس و کارشناسان پذیرش هیوندای این شرکت را برگزار کرد. مراسم اختتامیه با حضور مدیران نمایندگی‌های مجاز و مشاوران سرویس و مدیران شرکت KTL، جمعه ۲۶ مرداد ماه در محل هتل المپیک برگزار شد.

برگزاری این المپیاد بر اساس استاندارد‌های شرکت هیوندای و شرکت کرمان موتور با اجرای آزمون کتبی و عملی شبیه‌سازی شده در روز‌های پنجشنبه ۲۵ مرداد و جمعه ۲۶ مرداد، انجام شد. مراسم اختتامیه این رویداد جمعه ۲۶ مرداد در هتل المپیک تهران با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز به برگزیدگان به پایان رسید.

تولیدی:مراسم اختتامیه اولین المپیاد مشاوران و کارشناسان هیوندای شرکت KTL برگزار شد

در برنامه مراسم اختتامیه، از منتخبین کمپین مسئولیت اجتماعی شرکت که سال گذشته مطرح شده بود، به نام‌های KTL قهرمان، KTL هنرمند و KTL خلاق تقدیر شد. همچنین در این گردهمایی از نمایندگان برتر سال ۱۴۰۲ با اهدای تندیس و لوح سپاس، قدردانی شد.

مجید بخشایش، مدیر عامل شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، در این مراسم ضمن بررسی وضعیت موجود و اشاره به مسیر آینده شرکت، خبر داد: شرکت KTL برای واردات خودرو‌های هیوندای مدل جدید در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

تولیدی:مراسم اختتامیه اولین المپیاد مشاوران و کارشناسان هیوندای شرکت KTL برگزار شد

مدیر عامل شرکت KTL در ادامه به تامین قطعات اصلی خودرو‌های هیوندای نسل‌های قدیم تا نسل جدید طبق گذشته اشاره کرد و گفت: رسالت شرکت KTL تامین قطعات اصلی با کیفیت و ارائه گارانتی تعویض برای قطعات است؛ بنابراین مالکین خودرو‌های هیوندای نگرانی کمبود قطعات در کشور را نداشته باشند.

تولیدی:مراسم اختتامیه اولین المپیاد مشاوران و کارشناسان هیوندای شرکت KTL برگزار شد

ارسال نظر