۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
جاده ترانزیتی «برکت» مرز خسروی به بهره‌برداری رسید
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: جاده ترانزیتی برکت بطول سه کیلومتر در مرز خسروی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۵۶

به گزارش کارنا، سید شهرام کهریزی با اعلام اینکه جاده ترانزیتی برکت با هدف تفکیک مسیر تردد زوار اربعین حسینی(ع) و خودروهای ترانزیتی و باری در محور پایانه مرزی خسروی احداث شده، گفت: با احداث این جاده حتی در ایام اربعین هم روند صادرات و واردات استان از مرز خسروی متوقف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جاده ترانزیتی برکت با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان احداث شده، گفت: این بزرگراه به طول سه کیلومتر و با عرض ۲۵ متر ساخته شده و دارای کیفیت مناسبی برای تردد کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین است و در حال حاضر تردد در آن صورت می‌گیرد و هیچ مشکلی ندارد.

وی عنوان کرد: عملیات ایمن سازی این محور با نصب سه کیلومتر حفاظ بتنی در رفیوژ میانی انجام شده و دیگر اقدامات ایمنی شامل خط کشی و... پس از تردد زوار اربعین حسینی(ع) انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: جاده ترانزیتی برکت اربعین سال گذشته به صورت خاکی زیر بار رفت، اما پس از اربعین، عملیات زیرسازی، بتن‌ریزی و آسفالت آن با پیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت که یک خدمت ویژه در حوزه تجاری و تسهیل تردد مسافری از مرز خسروی محسوب می‌شود.
منبع: ایسنا

ارسال نظر