۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
تردد خودرو‌ها از سمت چالوس به کرج ممنوع شد
فرمانده پلیس راه، ولی آباد کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی از مسیر جنوب به شمال جاده کرج - چالوس و آزاد راه - تهران شمال، این محور از محدوده مرزن آباد چالوس به سمت کرج و تهران مسدود می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۸

به گزارش کارنا، محور کندوان پس از سه روز انسداد در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به منظور اجرای طرح ایمن سازی، امروز حوالی ساعت هفت صبح به روی خودرو‌ها باز گشایی شد که به علت نزدیکی جاده کندوان به خطه شمال به ویژه غرب مازندران و استان گیلان مسافران ترجیح می‌دهند در سفر‌ها این مسیر را برگزینند.

سرگرد حسین نیک پیما افزود: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس راه استان البرز و مازندران به منظور تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال در نقاطی به ویژه حوزه البرز و محدوده کندوان چالوس از جمله پل زنگوله و سیاه بیشه تصمیم بر آن گرفته شد این محور از شمال به جنوب به روی وسائط نقلیه موتوری مسدود شود.

وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و رصد نقاط پرترافیک این محور به احتمال زیاد جاده کندوان از جنوب به شمال حوالی ساعت ۱۴ امروز یکطرفه خواهد شد.

جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی کشور بوده که هرساله به ویژه نیمه نخست سال این محور جزو یکی از پرتردد‌ترین راه‌ها محسوب می‌شود.

برابر آمار روزانه به طور میانگین حدود ۵۰ هزار خودرو از تهران یا سایر استان‌های کشور به خطه شمال به ویژه غرب مازندران از این محور تردد دارند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر