به گزارش کارنا، مدیریت مطالعات راهبردی و رسانه گروه سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی تخصصی خودروی مشهد به منظور دریافت نقطه نظرات بازدیدکنندگان از محصولات گروه خودروسازی سایپا اقدام به انجام نظرسنجی و رضایتسنجی کرده است که پس از تحلیل اطلاعات جمع آوری شده، نتایج آن جهت بهرهبرداری در اختیار مدیران ارشد این گروه خودروسازی و واحدهای مرتبط قرار داده خواهد شد.
همچنین در این نمایشگاه نظرسنجیهای مختلفی در خصوص سبک زندگی، عادات رسانهای مشتریان، مشتری مداری و رضایتسنجی از محصولاتی نظیر شاهین پلاس، اطلس پلاس، سهند گازسوز، سهند آپشنال، ال ۹۰ ایرانی (P۹۰)، سیتروئن C۳XR و محصولات چانگان از جمله CS۳۵ پلاس، CS۵۵ پلاس، Q۰۵ و UNI-K و همچنین محصولات تجاری جدید زامیاد با نام واندر تک کابین و دو کابین و میدل باس انجام میشود.
علاوه بر این در این نمایشگاه برای دو خودرو شاهین اتوماتیک و سهند پارس خودرو امکان تست رانندگی فراهم شده است که با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان همراه شد.
منبع:سایپانیوز
ارسال نظر