به گزارش کارنا، اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری، نگاه تحول در خدمات پس از فروش بر گروه خودروسازی سایپا حاکم شده است و در مدتی که گذشت، تمام تلاش ما بر این بوده که با نگاه کارشناسی به فرآیند خدمات پس از فروش، کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.
وی افزود: رضایتمندی نمایندگیها نیز از جمله مهمترین نکاتی است که مد نظر ما در حوزه خدمات پس از فروش قرار دارد و بر این اساس اقداماتی برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان شبکه نمایندگیها انجام خواهد شد.
منبع:سایپانیوز
ارسال نظر