به گزارش کارنا، فرشاد مقیمی در چرایی اقبال این نوع خودرو در میان مردم دنیا گفت: قیمت خودروهایی در سگمنت SUV یا به اصطلاح خودروهای شاسی بلند، تقریبا دو و نیم برابر خودروهای سدان است، ولی در سگمنت خودروهای CUV با تغییرات اندکی در مدل سدان آن میتوان خواسته مشتریان را تامین کرد و همین باعث مطلوبیت این نوع خودروها شده است.
رییس هیات عامل سازمان گسترش با بیان این که نیاز کشور به خودروهایی در این کلاس ابعادی به حدود ۳۰۰ هزار دستگاه بالغ میشود، افزود: ۹۰ درصد این میزان چینی و ۱۰ درصد را نیز خودروهای وارداتی پوشش میدهند.
وی با اشاره به این که کراس اوورها به صورت CKD وارد کشور میشوند و نزدیک به ۷۰ درصد سهم خودروسازان در خودروهای مونتاژی به این کلاس خورو تعلق دارد، افزود: گروه ایران خودرو با وجود بازار سخت رقابتی به درستی برای ورود به این بازار تصمیم گرفته است و باید محصولی ارایه کند که در حوزه قیمت و کیفیت رضایت مشتری را در پی داشته باشد، چرا که رشته حیات یک بنگاه صنعتی به توجه و رضایت مشتریان آن بستگی دارد.
رییس ایدرو با تاکید بر این که خودروسازان باید بکوشند هیچ مشتری ناراضی نداشته باشند، تصریح کرد: خدمات پس از فروش مطلوب و تمامی حلقههای قبلتر از آن از حوزه انتخاب مواد اولیه، تامین قطعات و تولید باید با دقت بالا دنبال شود.
معاون وزیر صمت با بیان این که با همه این تمهیدات برای دریافت بازخوردهای واقعی مشتریان و پایش نظرات و خواستههای آنان باید از شیوههای جدید و فن آوریهای نوین به خصوص هوش مصنوعی استفاده کرد، اضافه کرد: بدین ترتیب حرکت ایران خودرو به سمت ری برند کردن رقم خواهد خورد.
وی ارتقای کیفیت محصولات، تنوع و ارایه محصولات جدید، مشترک سازی قطعات، پلتفرم مشترک، پروژههای هوش مصنوعی، مدیریت بهای تمام شده کالا، متوزان سازی صنایع بالادستی، اصلاح تعرفه خودرو، خودروهای فرسوده و ... را از برنامههای ایدرو در حوزه صنعت خودرو برشمرد.
رییس هیات عامل ایدرو در پایان از دست اندکاران تولید ری را قدردانی و خاطرنشان کرد این خودرو در سایه تمایزهایی که با سایر محصولات دارد، افتخار بزرگی برای صنعت کشور به ثبت خواهد رساند.
منبع: ایکو پرس
ارسال نظر