۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
آغاز تولید انبوه شارژر خودرو‌های برقی توسط ایکس ویژن از سال آینده
با توجه به روندی که وزارت صمت در خصوص توسعه شبکه خودرو‌های برقی در کشور و همچنین بالا رفتن تیراژ تولید و واردات این خودرو‌ها در پیش گرفته، بزرگ‌ترین دغدغه خریداران چگونگی و نحوه شارژ خودروهاست. بر این اساس در حاشیه برگزاری اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ با غیاثوند رئیس فروش شرکت انرژی‌های سبز مادیران به گفتگو پرداختیم.
کد خبر: ۱۱۴۰

به گزارش کارنا، غیاثوند در این رابطه افزود: شرکت ایکس ویژن یا همان انرژی‌های سبز مادیران (یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ مادیران) با توجه به مسئولیت اجتماعی و نیازی که احساس می‌شد در یک چشم انداز کوتاه مدت با توجه به اینکه اکثر شرکت‌های خودروساز به سمت تولید خودرو‌های برقی سوق پیدا کرده‌اند، با تکیه بر تکنولوژی و دانشی که به واسطه تولید وسایل الکترونیکی و خانگی دارد، طبق نظر مدیران ارشد وارد حوزه تولید شارژر خودرو‌های برقی شده است.

در این راستا با توجه به اینکه به زودی شاهد یک نیاز اساسی در زمینه تامین شارژر خودرو‌های برقی در کشور هستیم، از طرفی وزارت صمت اسقبال بسیار خوبی از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، کرده و تمامی فرآیند‌های اداری آن به سرعت در حال انجام بوده تا زیرساخت‌های لازم هم به موازات تولید و عرضه خودرو‌های برقی به بازار، فراهم گردد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر شرکت ما در حوزه شارژر خودرو‌های برقی AC و DC به صورت همزمان برای هر دو مدل با سه برند مطرح چینی شارژر خودرو‌های برقی وارد مذاکره شدیم و طبق قراردادی که با طرف چینی منعقد شده است، از سال آینده این شارژر‌ها به تولید انبوه برسد و نیاز بازار هم در زمینه شارژر‌های خانگی و هم در زمینه شارژر‌های صنعتی تامین شود.

غیاثوند در خصوص انواع مدل شارژر‌های خانگی و صنعتی مورد نیاز خودرو‌های برقی و پلاگین هیبریدی عرضه شده چنین توضیح داد: برای مدل AC که مناسب مصارف خانگی است، شارژر‌هایی با توان ۳ کیلو وات تا حداکثر ۲۲ کیلو وات که استاندارد شارژ‌های خانگی است، را تامین کرده‌ایم. برای حوزه صنعتی یا شارژر‌های DC نیز انواع مدل‌های ۴۰ کیلووات، ۶۰ کیلو وات، ۱۲۰ کیلو وات و حتی ۱۶۰ کیلووات را در نظر گرفته‌ایم. بر این اساس علاوه‌بر پوشش نیاز مصارف خانگی، مصارف صنعتی نظیر هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بزرگراه‌ها و همه مناطقی که مورد نیاز است را بررسی کرده و برای تامین این نیاز، ضمن مذاکره با شرکت‌های خودروسازی، تمهیداتی در این رابطه اندیشیده شده است.

ویدیو مصاحبه غیاثوند رئیس فروش شرکت انرژی‌های سبز مادیران

تعداد بازدید : 2
 
 
منبع:خودروبانک

ارسال نظر