۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
سرقت در تهران و اوراق خودرو‌های مسروقه در جنوب کشور
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت خودرو و اوراق خودرو‌های مسروقه خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی یک زوج سارق به همراه همدستشان شناسایی و دستگیر شده اند.
کد خبر: ۱۱۴۸

به گزارش کارنا، سردار علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: با رصد‌های اطلاعاتی توسط کارآگاهان این پلیس مشخص شد، تعدادی از سرقت‌های خودرو که رخ داده است، خودروی مسروقه حتی با تلاش کارآگاهان کشف نشده است و در ادامه کارآگاهان به دست آوردند خودرو‌های مسروقه توسط سارق یا مالخران به شهر‌های جنوبی کشور برای اوراق کردن منتقل شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات محلی و رصد دوربین‌های مداربسته در محدوده جعفرافیای جرم مشخص شد سرقت‌ها توسط یک زن و مرد انجام شده است عنوان کرد: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه کارآگاهان به دست آوردند، راننده یک دستگاه خودروی نیسان مسروقه توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی حومه یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم این پلیس قرار گرفته است.

سردار ولی پور گودرزی بیان داشت: در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی، هویت و مخفیگاه زوج سارق خودرو شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مرد سارق به محض اطلاع از حضور ماموران بلافاصله خود را در ساختمان همسایه مخفی و سپس به صورت پیاده قصد متواری شدن از محل را داشت گفت: کارآگاهان پس از شلیک چند تیرهوائی در یک عملیات پلیسی موفق شدن این زوج سارق را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

این مقام ارشد پلیسی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به بیش از ۱۰ فقره سرقت و انتقال خودرو‌های مسروقه به جنوب کشور برای اوراق کردن و فروش قطعات خودرو‌های مسروقه معترف شدند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر