۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۰
جدول قیمت خودرو‌های کارکرده امروز سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
قیمت خودرو‌های کارکرده در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۹۹۵

به گزارش کارنا، قیمت خودرو‌های کارکرده در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ را بخوانید.

براساس قیمت خودر‌های کارکرده در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴، برلیانس H ۳۲۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ کاپوت تعویض با ۱۵۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ با یک لکه رنگ و ۱۱۵ هزار کیلومتر کارکرد نیز به قیمت ۵۸۵ میلیون تومان آگهی شده است.

در میان آگهی‌های پراید کارکرده شخصی پراید صندوق دار دوگانه سوز مدل ۱۳۸۴ با چند لکه رنگ و ۴۰۰ هزار کیلومتر کارکرد به چشم میخورد که قیمت آن حوالی ۱۱۰ میلیون تومان تعیین شده بود. در آگهی دیگری سمند EF ۷ LX مدل ۱۳۹۶ بدون رنگ با ۱۰۶ هزار کیلومتر کارکرد نزدیک به ۴۹۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. در جدول زیر لیست قیمت خودرو‌های کارکرده امروز سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ تهیه شده است.



قیمت خودرو‌های کارکرده امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴

برند مدل (سال) رنگ/وضعیت بدنه کارکرد(کیلومتر) قیمت(تومان)
رنو ساندرو استپ وی دنده ای ۱۳۹۶ سفید/بدون رنگ ۱۴۰,۰۰۰ ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
برلیانس H۳۲۰ اتوماتیک ۱۳۹۵ مشکی/کاپوت تعویض ۱۵۰,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تندر ۹۰ E۲ ۱۳۹۷ سفید/یک لکه رنگ ۸۶,۰۰۰ ۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۳۹۹ سفید/یک لکه رنگ ۱۱۵,۰۰۰ ۵۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز ۱۳۸۹ نقره ای/چند لکه رنگ ۱۸۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید صندوق دار دوگانه سوز ۱۳۸۴ مشکی/چند لکه رنگ ۴۰۰,۰۰۰ ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF۷ LX ۱۳۹۶ سفید/بدون رنگ ۱۰۶,۰۰۰ ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار ۱۳۹۳ سفید/چند لکه رنگ ۲۰۳,۰۰۰ ۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰

مشکلات شایع پژو ۲۰۶ تیپ ۲
یکی از شایع‌ترین معایب پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را می‌توان در نقص و ضعف واشر سرسیلندر آن دید. درواقع واشر سرسیلندر بیشتر محصولات پژو ضعیف است و پژو ۲۰۶ نیز از این مشکل رنج می‌برد. مورد دیگر سیستم تعلیق و فنربندی خودرو است. پژو ۲۰۵ سواری خشک و خسته‌کننده‌ای دارد و در مسافت‌های طولانی به شدت سرنشینان را خسته می‌کند. این هم دلیل دیگری بر اینکه پژو ۲۰۶ ماشین مسافرت نیست. ضمن اینکه همین ضعف در تعلیق خطر انحراف خودرو در پیچ‌ها را بالا می‌برد. البته در سرعت‌های بالا. در آخر باید اضافه کرد حرکات گهواره‌ای یز سرنشینان را در مسیر‌های مارپیچ درگیر می‌کند.

در نمونه‌های اتوماتیک افت شتاب و سرعت پژو ۲۰۶ آزار دهنده و مایوس‌کننده است. عملکرد گیربکس اتوماتیک چندان با موتور خودرو هماهنگ نیست و ضرایب دنده نیز خوب انتخاب نشده‌اند. در آخر به خطا‌های نرم‌افزاری مدل‌های جدیدتر پژو ۲۰۶ اشاره کرد که به دلیل تنظیمات نادرست ECU ایجاد شده و خطا‌هایی در سنسور دور موتور و در نتیجه بالا رفتن دور موتور، گاز نخوردن خودرو به دلیل خطای دریچه گاز، نقص عملکرد کمپرسور کولر و خطای کوئل را به دنبال دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر