۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۹:۴۴
مدیرعامل گروه سایپا در بازدید از سایپایدک:
لزوم برنامه ریزی جامع برای افزایش سهم بازار سایپایدک
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت سایپایدک بر لزوم برنامه ریزی جامع و نوآورانه برای افرایش سهم بازار سایپایدک تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۱۹۶

به گزارش کارنا، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت سایپایدک بر لزوم برنامه ریزی جامع و نوآورانه برای افرایش سهم بازار سایپایدک تاکید کرد.

 علی شیخ زاده مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت سایپایدک با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت وسیع خودرو‌های عرضه شده گروه سایپا در سال‌های اخیر گفت: عرضه حدود ۱۰ میلیون دستگاه خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا در سال‌های اخیر یک بازار بی نظیر برای قطعات یدکی ایجاد می‌کند که باید با هدف گذاری، برنامه ریزی و نوآوری در ارائه خدمات سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی در کشور را ارتقا چشمگیری داد.

وی با اشاره به لزوم گسترش شبکه‌های نمایندگی برای افزایش صادرات قطعه گفت: باید با برنامه ریزی جامع و دقیق بازار‌های هدف صادراتی را تقویت کرد و از این طریق سود عملیاتی سایپایدک را ارتقا داد.



در این بازدید جبلی جوان مدیرعامل سایپایدک ضمن گزارش عملکرد چند ماه اخیر، آخرین برنامه‌ها و هدف گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت را تشریح کرد.

منبع: سایپا نیوز

ارسال نظر