۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
هشدار پلیس آبادان درباره مسافربرنماها
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان، برضرورت هوشیاری شهروندان در هنگام برخورد با مسافربر نماهای غیر مجاز هشدار داد.
کد خبر: ۱۳۳۵

به گزارش کارنا٬سروان امیرسام کمایی گفت: با وجود هشدار‌های مکرر نیروی انتظامی هنوز بخشی از مردم برای جابه جایی از خودرو‌های مسافربر شخصی بدون مجوز استفاده می‌کنند که به همین خاطر مجرمان در پوشش مسافربر در کمین این افراد هستند.  

وی استفاده از ناوگان عمومی برای مسافران را ضروری دانست و افزود:مسافران به ویژه زنان و دختران در حد امکان از خودرو‌های عمومی استفاده کنند و در ساعات پایانی روز هم به هیچ عنوان سوار خودرو‌های مسافربر ناشناس نشوند. در موارد ضروری هم لازم است مشخصات خودرو از جمله شماره پلاک، رنگ و حتی مشخصات ظاهری راننده را به خاطر بسپارند.

 اعتماد نکردن به رانندگان وسایل نقلیه‌ی شخصی به‌ویژه در مسیر‌های خلوت و مواردی که علاوه بر راننده، مسافران جوان دیگری نیز در خودرو حضور دارند باید مورد تاکید جدی مسافران گرامی باشد.

هوشیاری در برابر شگرد‌های مورد استفاده توسط سارقان مسافربرنما از جمله تعارف خوراکی و نوشیدنی آغشته به دارو‌های خواب‌آور، برداشتن گوشی به بهانه‌ی بستن یا باز کردن درِ خودرو و ... میتواند سارقان را از رسیدن به مقصود شوم خود ناکام بگذارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان از توقیف خودرو‌های پلاک مخدوش و شیشه دودی خبر داد و گفت: پلیس برابر قانون نسبت به توقیف وسائط نقلیه متخلف از جمله شیشه دودی، پلاک مخدوش و... بسیار قاطعانه رفتار خواهد کرد.

منبع:واحدمرکزی خبر

ارسال نظر