۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
ناگفته‌هایی که یک خودرو پیکان برملا می‌کند + عکس
تصویر خودرو پیکان محمد قبادلو که بیشتر به عنوان یک ابزار قتل از سوی وی مورد استفاده قرار گرفته به خوبی نشان دهنده میزان خشونت این فرد در ارتکاب جرم است.
کد خبر: ۱۷۴۲

به گزارش کارنا، «محمد قبادلو» از جمله اغتشاشگرانی بود که در حوادث سال ۱۴۰۱ دست به اقدام خشونت آمیزی علیه ماموران پلیس زد. وی در جریان ناآرامی‌های سال گذشته با یک خودرو پیکان ۶ مامور موتورسوار را در حین ماموریت زیر می‌گیرد که ۶ نفر دچار مصدومیت و شکستگی دست و پا می‌شوند و یکی از ماموران به نام «فرید کرم‌پور» در اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد.
ناگفته‌هایی که یک خودرو پیکان برملا می‌کند + عکس
حالا مادر این فرد که سعی می‌کرد با صحبت‌های ضد و نقیض فضای افکارعمومی را تحت تاثیر قرار دهد، تصویری از خودرو پیکان که فرزندش با آن به سمت ماموران پلیس با شدت حرکت کرده و ضمن زیر گرفتن شش مامور یک نفر از آنان را به شهادت رسانده، منتشر کرده است. وی از این خودرو که آثار برخورد شدید در آن مشخص است و درواقع به یک حلبی تبدیل شده، به عنوان یادگاری فرزندش یاد کرده، اما بیشتر از هر چیز این خودرو پیکان به عنوان آلت قتاله مورد توجه افکارعمومی قرار گرفته است. درواقع این خودرو شاهد امر این حادثه هولناک و غم انگیز است. محمد قبادلو در جریان اعترافاتش در دادگاه درباره روز حادثه بیان کرده است: «به قصد اینکه هر اتفاقی که ممکن است بیفتند دور خیز کردم و گاز ماشین را گرفتم و به سمت ماموران حرکت کردم. حدود بیست تا موتور سوار بودند. با ماموران برخورد کردم و یک مامور روی شیشه ماشین افتاد و دیگر چیزی نفهمیدم و کنترل از دستم خارج شدم.»
منبع: رادار اقتصاد

ارسال نظر