۲۶ آبان ۱۴۰۴ - ۲۳:۲۳

خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی به معلولان+جزییات

خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی به معلولان+جزییات
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران نحوه خدمات رسانی سامانه ۶۳۰۵ اتوبوسرانی را تشریح کرد و گفت: روزانه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر از این خدمات استفاده می‌کنند و امیدواریم بیشترین حجم تقاضا را با ورود ون‌های جدید پاسخ دهیم.
کد خبر: ۱۸۲۲۱

به گزارش کارنا، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران نحوه خدمات رسانی سامانه ۶۳۰۵ اتوبوسرانی را تشریح کرد و گفت: روزانه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر از این خدمات استفاده می‌کنند و امیدواریم بیشترین حجم تقاضا را با ورود ون‌های جدید پاسخ دهیم.

احمد قیومی درباره خدمات سامانه معلولان و جانبازان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اظهار کرد: این سامانه با شماره تلفن ۶۳۰۵ آماده ارائه خدمات به معلولین و جانبازان است و اکنون نزدیک به ۵۰۰۰ مشترک دارد.

وی با بیان اینکه افرادی که از خدمات استفاده می‌کنند، قبلاً در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و بعد از ارائه مدارک لازم، معلولیتشان تأیید شده است، ادامه داد: معلولان در این سامانه دسته‌بندی می‌شوند؛ برخی افراد، مانند کم‌بینا یا کم‌شنوا، توانایی راه رفتن دارند و فقط لازم است در نقطه مشخصی حاضر شوند تا هماهنگی برای جابه‌جایی انجام شود بنابراین بسته به تعداد متقاضیان یک مسیر، از ون، اتوبوس یا مینی‌بوس استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه خودرو‌ها مجهز به جک‌های بالابر ویلچر و امکانات ویژه برای جابه‌جایی افراد دارای معلولیت هستند، تصریح کرد: گروه دیگر، معلولان جسمی‌–حرکتی هستند که امکان حرکت ندارند؛ خودرو به در منزل آنها مراجعه کرده، سوارشان می‌کند و پس از پایان کار آنها را به منزل بازمی‌گرداند. برخی از افراد حتی توانایی سوار شدن مستقل روی ویلچر را هم ندارند که در این موارد نیز در محل، توسط کارکنان سوار و پیاده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این خدمات فقط در محدوده شهر تهران ارائه می‌شود و سامانه مجوز خدمات برون‌شهری ندارد، گفت:روزانه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر از این خدمات استفاده می‌کنند و امیدواریم بتوان بیشترین تعداد درخواست و بیشترین حجم تقاضا را به‌ویژه با ورود ون‌های جدید پاسخ دهیم.

منبع:همشهری آنلاین

ارسال نظر