۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
اوج گیری تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی یزد در آستانه نوروز
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد با اعلام اینکه از بهمن ماه سال جاری افزایش قابل توجهی در میزان تردد خودرو‌ها شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: این روند با نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۳، سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۹۵۷

به گزارش کارنا، «حسین عقدایی» رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد از سیر صعودی میزان تردد خودرو‌های سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی درون و برون استانی یزد خبر داد و افزود: از بهمن‌ماه سال جاری افزایش قابل توجهی در میزان تردد خودرو‌ها در محور‌های استانی و بین استانی شاهد هستیم که این روند با نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۳، سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: نسبت کل تردد بهمن‌ماه سال جاری در محور‌های درون استانی نسبت به ماه گذشته ۲ و ۵۲ دهم درصد افزایش‌یافته است. درحالی‌که همین آمار نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته، افزایش ۹.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

عقدایی در رابطه با تردد‌های بین استانی، اذعان کرد: کل وسایل نقلیه عبوری در محور‌های ورودی و خروجی استان که توسط سامانه‌های تردد شمار ثبت شده است، بیش از ۲.۵ میلیون تردد بوده که نسبت به ماه گذشته۶.۶۹ درصد و نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته، ۱۷.۲۵ درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان خاطرنشان کرد: نسبت تردد وسایل نقلیه سنگین به مجموع تردد‌ها ۲۸.۳ درصد ثبت شده است.

عقدایی در پایان نیز محور یزد - مهریز و مهریز – یزد را دارای بیشترین تردد در بهمن‌ماه دانست و تصریح کرد: این محور‌ها به ترتیب در روز‌های اول و هفتم بهمن بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.
منبع: ایسنا

ارسال نظر