۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت برای پنجشنبه آخر سال
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اتخاذ تدابیر ویژه و تمهیدات ترافیکی مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال در بهشت زهرا (س) و نوروز ۱۴۰۳ در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۳

به گزارش کارنا، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور روز چهارشنبه در نشست خبری در مورد نخستین تمهید پلیس در خصوص تمهیدات لازم برای پنجشنبه و جمعه آخر سال هم ادامه داد: تدابیر ترافیکی در مبادی منتهی به بهشت زهرا (س) دیده شده ضمن اینکه درب‌های ورودی این مکان نیز از ساعت چهار صبح پنجشنبه تا شامگاه جمعه به روی شهروندان باز خواهد بود.

سرهنگ موسوی پور  تاکید کرد: غرب به شرق بزرگراه شهید عسکری محدودیت ترافیکی وجود دارد لذا مردم می‌توانند از باب الرضا (ع) و جاده قدیم قم بعنوان مسیرهای جایگزین جهت ورود به بهشت زهرا (س) استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: مردم از سامانه‌های مسیریاب و هوشمند می‌توانند برای تسهیل در تردد خود به این مکان استفاده کنند ضمن اینکه احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر و خیابان‌های محدوده بهشت زهرا (س) نیز وجود دارد.

استقرار ۵۰ تیم لیرز دار پلیس راهور در بزرگراه‌های پایتخت
سرهنگ موسوی پور با تبریک فرا رسیدن سال جدید یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی نیز ۵۰ تیم لیزر دار پلیس راهور پایتخت در بزرگراه‌ها برای کنترل سرعت پیش بینی کرده‌ایم البته به احتمال زیاد بیشتر ترددها بعد از ساعت افطار تا سحر است.

وی اضافه کرد: از طریق دوربین‌های سطح شهر نیز مثل همیشه تمام تخلفات رانندگی خودروها ثبت می‌شود و در بحث حرکت با دنده عقب بویژه در بزرگراه‌ها نیز با متخلفان بشدت برخورد می‌کنیم.

رییس پلیس راهور پایتخت گفت: ۳۰‌ تیم سلامت رانندگان هم در بزرگراه‌ها خواهند شد چرا که از کنار تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت، سبقت و لایی کشی به سادگی عبور نخواهیم کرد.
منبع: ایرنا

ارسال نظر