به گزارش کارنا، شادی مالکی روز پنجشنبه افزود: اولویت تردد تاکسیهای برقی با ایستگاهها، پایانهها و مسیرهای پرتردد و شلوغ و پرمسافر مانند فرودگاهها یا بازارهای بزرگ و اصلی شهر است که در مورد جزییات آن تصمیمگیری میشود.
وی ادامه داد: ورود تاکسی برقی را امسال به تدریج به ناوگان تاکسیرانی تهران خواهیم داشت و با توجه به قرارداد منعقد شده با طرف چینی برای امسال ۲۵ هزار تاکسی سدان، ۱۰ هزار تاکسی ون و ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی ویژه برقی برای شهر تهران در نظر گرفته است.
مالکی اظهار کرد: در اسفندماه تعدادی از این خودروهای برقی بهعنوان نمونههای اولیه وارد و رونمایی شد که مراحل مربوط به اخذ پلاک آنها در حال انجام و طی شدن است.
شادی مالکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اولویت تردد تاکسیهای برقی با ایستگاهها، پایانهها و مسیرهای پرتردد و شلوغ و پرمسافر مانند فرودگاهها یا بازارهای بزرگ و اصلی شهر است که در مورد جزییات آن تصمیمگیری میشود.
وی ادامه داد: ورود تاکسی برقی را امسال به تدریج به ناوگان تاکسیرانی تهران خواهیم داشت و با توجه به قرارداد منعقد شده با طرف چینی برای امسال ۲۵ هزار تاکسی سدان، ۱۰ هزار تاکسی ون و ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی ویژه برقی برای شهر تهران در نظر گرفته است.
مالکی اظهار کرد: در اسفندماه تعدادی از این خودروهای برقی بهعنوان نمونههای اولیه وارد و رونمایی شد که مراحل مربوط به اخذ پلاک آنها در حال انجام و طی شدن است.
شورای شهر نرخ کرایه تاکسی برقی را مشخص میکند
به گفته سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران، نرخ کرایه تاکسی برقی بعد از پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر تهران اعلام میشود اما شرایطی متفاوت نسبت به دیگر تاکسیهای شهر تهران خواهد داشت.
وی یادآور شد: بدون تردید کیفیت تردد و سفرهای درونشهری با تاکسیهای برقی به لحاظ کمی و کیفی برای شهروندان و مسافران تهرانی متفاوت است.
به گفته سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران، نرخ کرایه تاکسی برقی بعد از پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر تهران اعلام میشود، اما شرایطی متفاوت نسبت به دیگر تاکسیهای شهر تهران خواهد داشت.
وی یادآور شد: بدون تردید کیفیت تردد و سفرهای درونشهری با تاکسیهای برقی به لحاظ کمی و کیفی برای شهروندان و مسافران تهرانی متفاوت است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر