۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
اختصاصی
خودروهای ثبت نامی باید با قیمت اولیه به مشتریان تحویل شود+ فیلم
کلیه خودروسازان اعم از ایران خودرو، سایپا و شرکت‌های خودروسازی بخش خصوصی باید به تعهدات خود در رابطه با تحویل خودرو با قیمت ذکر شده در قرارداد‌های اولیه عمل کنند.
کد خبر: ۳۳۴۷

به گزارش کارنا، دبیر کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از افزایش قیمت خودرو‌های ثبت نامی در سامانه یکپارچه فروش خودرو عنوان کرد: کلیه خودروسازان اعم از ایران خودرو، سایپا و شرکت‌های خودروسازی بخش خصوصی باید به تعهدات خود در رابطه با تحویل خودرو با قیمت ذکر شده در قرارداد‌های اولیه عمل کنند.

یوسف داوودی با اشاره به افزایش نارضایتی متقاضیان خرید خودرو از افزایش قیمت خودرو‌های عرضه شده در سامانه متمرکز فروش اظهار داشت: متقاضیانی که سال گذشته نسبت به خرید خودرو از سامانه یکپارچه اقدام کرده اند اکنون برای تامین مالی و پرداخت ما به التفاوت قیمت خودرو‌های ثبت نامی و ارتقا یافته در مضیقه هستند. در نتیجه افزایش قیمت این خودرو‌ها در شرایط کنونی در تضاد با منافع مصرف کننده است.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت خودرو در شرایط فعلی که مردم برای تامین کالا‌های اساسی خود دچار مشکل هستند، منطقی نیست.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا تاکید کرد: کلیه خودروسازان اعم از ایران خودرو، سایپا و شرکت‌های خودروسازی بخش خصوصی باید به تعهدات خود در رابطه با تحویل خودرو با قیمت ذکر شده در قرارداد اولیه عمل کنند.

دبیر کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: کمیسیون صنایع مجلس نیز در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان جلساتی را برگزار کرده و به دنبال رفع این مشکل است.

تعداد بازدید : 5

ارسال نظر