به گزارش کارنا، محمود مشهدی شریف در خصوص فرآیند تحویل خودرو به متقاضیان در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اظهار داشت: متاسفانه یکی از مهمترین ایرادات این طرح، عرضه محصولات کم تقاضا و با حاشیه سود کم در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است و قاعدتا مالکان خودروهای فرسوده به خرید خودروهایی که توجیه اقتصادی ندارد، تمایلی نخواهند داشت.
وی افزود: این در حالی است که بر اساس مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و مطالبه این کمیسیون از وزارت صمت، صاحبان خودروهای فرسوده باید در الویت طرحهای فروش خودرو قرار بگیرند.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده در گفتگو با خبرنگار کارنا تاکید کرد: اگر خودروسازان کلیه محصولات خود اعم از خودروهای با حاشیه بازار فراوان و خودروهای با حاشیه سود کم را در طرح جایگزینی عرضه کنند قطعا مالکان خودروهای فرسوده استقبال بیشتری از این طرح خواهند کرد.
مشهدی شریف در پایان تصریح کرد: متاسفانه فرآیند طرح جایگزینی و تحویل خودرو به مالکان خودروهای فرسوده رضایت بخش نبوده و عملا این طرح تاثیری بر اسقاط خودروهای فرسوده نداشته است.
ارسال نظر