۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
تصاویری از خودرو خاص و باشکوه مورگان میدسامر
مورگان میدسامر یک خودرو بسیار خاص است که برای ساخت آن کمپانی بریتانیایی مورگان و شرکت ایتالیایی پنین‌فارینا دست به دست هم داده‌اند تا یک اثر هنری منحصر به فرد تولید شود.
کد خبر: ۳۵۹۲

به گزارش کارنا، طراحی مورگان میدسامر (Morgan Midsummer) که توسط شرکت ایتالیایی پنین‌فارینا انجام شده از خودرو‌های مسابقه‌ای روباز و دونفره دهه‌های ۳۰ و ۴۰ میلادی الهام گرفته است و شکوه و جلال آن‌ها را زنده می‌کند. با این حال، آیتم‌هایی از زبان طراحی آینده‌نگرانه پنین‌فارینا نیز در آن به چشم می‌خورد.

بدنه مورگان میدسامر از پنل‌های آلومینیومی که به صورت دست‌کوب تهیه شده‌اند ساخته شده و بیش از ۲۵۰ ساعت بر روی آن‌ها کار شده است. در داخل کابین نیز پنل‌های دست‌ساز چوبی به کار رفته و برای ساخت هر قطعه چوبی بیش از ۳۰ ساعت وقت صرف شده است.

مورگان میدسامر از یک موتور شش سیلندر توربو بهره می‌برد که در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد.

گفتنی است که فقط ۵۰ دستگاه مورگان میدسامر ساخته خواهد شد که هر کدام به صورت سفارشی طبق سلیقه خریدار آن تولید می‌شود. به این ترتیب، هر خودرویی با دیگر خودرو‌ها تفاوت دارد و در نوع خودش بی‌همتا خواهد بود.

تولید مورگان میدسامر به مناسبت صد و پانزدهمین سالگرد تولد کمپانی مورگان از اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و تا سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت. پیش از این که دسته چک‌تان را بیرون بکشید بهتر است بدانید تمامی ۵۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده‌اند. البته قیمت قطعی تا کنون اعلام نشده است، ولی یک برچسب قیمت بالاتر از ۲۰۰ هزار دلار دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: کاما پرس

ارسال نظر