۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
وقتی رییس شرکت خودروسازی برای خودش خودرو طراحی می‌کند!
مت ریماک پانزده سال پس از تأسیس شرکت خودروسازی‌اش، ابر خودروی نورا را طراحی کرد. او به‌تازگی مشتری شرکت خودش شده و یک دستگاه نورا را به سلیقه خود سفارشی‌سازی کرده است.
کد خبر: ۳۸۵۹

به گزارش کارنا، مت ریماک همان‌طور که انتظار داشت تصمیم گرفت که بدنه فیبر کربنی خود را با شکوه تمام به نمایش بگذارد. روکش سفارشی خودرو دارای الیافی است که در جهت بسیار خاصی جریان دارند و در پنل‌های مجاور ادامه می‌یابند. با این حال، بدنه خودرو کاملاً خالی از رنگ نیست؛ مت ریماک خودروی خود را به رنگ قرمز همراه با پنل‌های فیبر کربنی رنگ‌آمیزی کرد.

روی آینه‌های جانبی خودروی مت ریماک، پرچم کرواسی با دست ترسیم شده است. این خودرو همچنین دارای طرح رعد و برق پنهان در زیر اسپویلر عقب است که نشان‌دهنده طوفان‌های ناگهانی و متلاطم مدیترانه‌ای است که به نام Nevera نیز کمک کرد.

تزئینات نامتقارن فضای داخل، انتخاب مت بوده است؛ یک طرف مشکی و طرف دیگر قرمز. او کابین را با نقوش سفارشی و دست دوخت پر کرد که روی تکیه‌گاه‌ها، پشتی سر و... نمایان است.

مت ریماک در جریان سفارشی‌سازی خودروی خود می‌گوید: این یک تجربه دیوانه کننده است که مشتری شرکت خود باشید. درست مانند همه مشتریان ما، یک فرآیند خلق وجود داشت؛ به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، تکامل و در نهایت تکمیل آن‌ها تا زمانی که یک نورا کامل داشته باشید.

نیروبخش ریماک چهار موتور الکتریکی سفارشی است؛ یکی برای هر چرخ. کل خروجی این ابر خودرو ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۵۹ نیوتون متر گشتاور است که می‌تواند در ۱.۷۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت نورا در حرکت رو به جلو به ۴۱۵ کیلومتر و در حرکت رو به عقب به ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.


منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر