به گزارش کارنا٬شرکت «ایران دوچرخ» از شرکتهای زیرمجموعه گروه بهمن، رتبه سوم رضایت از خدمات پس از فروش را کسب کرد. این شرکت طی ده سال، با ده نمره ارتقا، امتیاز خود را به ۷۴.۱ رساند و نام خود را در میان موتورسیکلتسازان برتر کشور قرار داد.
آرمان موسوی مدیر عامل ایران دوچرخ با اعلام خبر، رضایتمندی مشتریان را یک اصل اساسی دانست و گفت: «شرکت ایران دوچرخ با برگزاری دورههای اموزشی برای نمایندگان و نیروهای خدمات پس از فروش کیفیت خدمات خود را ارتقا داد و این روند ادامه دارد خواهد بود.»
گفتنی است، این ارزیابی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI پس از بررسی چندین شاخص صورت گرفته است. شرکت ایراندوچرخ در شاخص «رضایتمندی مشتریان»، با کسب نمره ۷۸.۵ دومین شرکت در میان موتورسیکلت سازان ایرانی شناخته و میانگین این صنعت کمتر از ۷۰ ارزیابی شده همچنین در شاخص سیستم خدمات پس از فروش، با کسب نمره حدود ۸۱ نام خود را جزو سه شرکت با بهترین عملکرد قرار داده در حالیکه میانگین نمره این صنعت ۵۲ ارزیابی شده است.
مدیرعامل ایران دوچرخ میگوید: «اکنون سازو کار امداد سیار در شهر تهران برقرار شده است و طی یک برنامه زمانبندی در آینده نزدیک این خدمات در سایر شهرها نیز ارائه خواهد شد.»
وی در خصوص علت ارتقا چشمگیر امتیاز ایران دوچرخ در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: آموزش، تجهیز و ارتقا کیفیت خدمات دهی نمایندگان به طور جدی پیگیری شد و اکنون حدود نیمی از نمایندگان این شرکت در سراسر ایران ستاره کیفیت ارائه خدمات دریافت کردهاند.
مقایسه فاصله عملکرد این شرکت با میانگین این صنعت نشان میدهد ایراندوچرخ با اجرای برنامههای توسعه و زیرساختی خود، محصولات با کیفیتی را عرضه میکند. همچنین این شرکت از نظر شرایط «نظام مدیریت» در رده موتورسیکلتسازان با بیشترین میزان انطباق مدیریتی را به خود اختصاص داده است. ایران دوچرخ از جمله سازندگان موتورسیکلتی است که انواع موتورسیکلتهای برقی، بنزینی و سه چرخ را تولید و عرضه میکند.
ارسال نظر