۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
آغاز فروش ۳۱ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه
دور جدید عرضه ۳۱ خودروی وارداتی برای متقاضیانی که اسفند سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده بودند، از دیروز یکشنبه در سامانه یکپارچه آغاز شد.
کد خبر: ۴۲۷۵

به گزارش کارنا، سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از دیروز یکشنبه سوم تیرماه سامانه با عرضه ۳۱ خودرو برای آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، بازگشایی شده است.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، سامانه صرفا جهت انتخاب خودرو‌ها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۴.۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۱۴۰۳.۰۴.۰۶ در دسترس است.

متقاضیان در این مرحله می‌توانند پنج انتخاب از سبد محصولات اعلامی داشته باشند ولیکن در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب (بر اساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودروی انتخابی) قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد همچنین حتما وجود یک انتخاب برای هر متقاضی الزامی است؛ لذا پس از تخصیص خودرو و فراخوانی از سمت شرکت عرضه‌کننده، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودروی وارداتی حذف می‌شود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده هیچ‌گونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول که در اسفند‌ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده‌اند است.

در این اطلاعیه تاکید شده، متقاضیانی که در عرضه ۱۳ وارداتی (۱۶ لغایت ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشارکت داشتند و یکی از خودرو‌های برقی (EQM ۵ EV، EJ ۷ ENS ۱، GRE) را انتخاب کردند و تمایل به تغییر خودروی خود دارند، فقط در این عرضه می‌توانند (در عرضه‌های آینده به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد) خودروی برقی خود را لغو و یکی از خودرو‌های موجود در این عرضه را انتخاب کنند. در صورتی که متقاضی خودروی برقی خود را لغو و خودرویی را انتخاب نکند از اولویت‌بندی سامانه حذف می‌شود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده که پیرو پیامک ارسالی و با توجه به ۱۵ مرحله عرضه صورت گرفته و فراهم بودن امکان تخصیص خودرو و عدم اقدام برای تعیین خودرو توسط برخی از متقاضیان، بدین‌وسیله اعلام می‌شود با عنایت به تنوع سبد محصولاتی قابل عرضه، در صورت عدم اقدام در این مرحله و مرحله بعدی، اولویت اعلامی این افراد حذف و در مرحله جدید ثبت‌نام که برای عموم مردم فراهم می‌شود باید مشابه سایر افراد و بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند و هیچ‌گونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.
منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر