۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
۵ خودرو اتوماتیک چینی زیر یک میلیارد تومان در بازار
خودرو‌های اتوماتیک چینی به دلایل مختلفی مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. این دلایل شامل فناوری پیشرفته، طراحی و استایل جذاب، آپشن‌های کاربردی و گا‌ها صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت می‌شود. خودرو‌های چینی با توجه به مدل و کارکرد در بازار ایران قیمت‌گذاری می‌شوند.
کد خبر: ۴۳۲۳

به گزارش کارنا،۵ خودرو اتوماتیک چینی با قیمت زیر یک میلیارد تومان را معرفی می‌کند.

ام وی ام X۳۳ S اسپرت مدل ۱۳۹۹
قیمت یک ام‌وی‌ام X۳۳ S اسپرت مدل ۱۳۹۹با ۶۵ هزار کیلومتر کارکرد ۹۷۰ میلیون تومان است. این خودرو خاکستری رنگ بوده و بدنه آن خط و خش یا رنگ شدگی ندارد. موتور و شاسی‌های خودرو نیز سالم گزارش شده‌اند.

چری تیگو ۵ اکسلنت مدل ۱۳۹۶
قیمت چری تیگو ۵ اکسلنت مدل ۱۳۹۶ در حالی که ۶۵ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۱ میلیارد تومان است. موتور این تیگو ۵ سالم بوده و بدنه مشکی رنگ آن خط و خشی ندارد. وضعیت شاسی‌های نیز سالم پلمپ اغلام شده است.

جک S۳ اتوماتیک، مدل ۱۳۹۷
یک جک S۳ اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو ۱۱۲ هزارو ۵۰۰ کیلومتر کارکرد داشته و سفید صدفی است. بدنه و موتور این خودرو سالم و شاسی‌های آن نیز پلمپ هستند.

چانگان CS۳۵ مدل ۱۳۹۸
یک چانگان CS۳۵ مدل ۱۳۹۸ در بازار خودرو ۹۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. کارکرد این خودرو ۵۸ هزار کیلومتر اعلام شده و از موتور سالم، بدنه سفید رنگ بی خط و خش و شاسی‌های سالم و پلمپ برخوردار است.

لیفان ۸۲۰ مدل ۱۳۹۵
قیمت لیفان ۸۲۰ مدل ۱۳۹۵با ۱۱۱ هزار کیلومتر کاکرد ۹۰۵ میلیون تومان است. بدنه قهوه‌ای رنگ این لیفان خط و خش و رنگ شدگی جزئی دارد. مشخصات فنی و شاسی‌های این لیفان سالم و بدون ایراد هستند.

منبع:کاما پرس

ارسال نظر