۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
شاسی بلند آفرودی را با تسهیلات ۷۰۰ میلیونی بخرید
شرکت خودروسازی ایلیا شرایط فروش ویژه تیرماه دایون Y ۷ را با تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی اعلام کرد.
کد خبر: ۴۴۹۸

به گزارش کارنا، براساس این شرایط فروش متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۸۱۲ میلیون تومانی این خودرو را با موعد تحویل ۹۰ روز کاری خریداری کنند و اقساط تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی را طی مدت ۱۲ تا ۴۸ ماه بپردازند. حداقل اقساط ماهیانه در این طرح ۲۲ میلیون تومان است.
شاسی بلند آفرودی را با تسهیلات ۷۰۰ میلیونی بخرید
دایون Y۷ نسخه به روز رسانی شده و بهبودیافته Y۵ است که به جای پیشرانه ۲ لیتری توربو ۲۰۲ اسب بخاری ۲۸۰ نیوتون متری به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۱۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر مجهز شده که توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آیسین-زومکس قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. از مهمترین امکانات جدید این خودرو نسبت به نسخه قبلی می‌توان به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC، سنسور نور و باران برای روشنایی اتوماتیک چراغ‌ها و روشن شدن اتوماتیک برف پاک کن و سیستم کنترل فشار باد تایر‌ها TPMS در کنار چراغ روشنایی در روز اشاره کرد. نسخه‌ای که برای آزمایش در اختیار ما بود علاوه بر این موارد آپشنال شده بود و امکانات بیشتری نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار نقاط کور روی آینه‌های جانبی BSD و سنسور جلو نیز داشت.
شاسی بلند آفرودی را با تسهیلات ۷۰۰ میلیونی بخرید
این خودرو به صورت پایه علاوه بر آپشن‌های ذکر شده به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، دوربین عقب، گرمکن آینه‌های جانبی، سانروف، کلید‌های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل روی فرمان، تهویه مطبوع دیجیتال، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب، تنظیم برقی ۶ جهته صندلی راننده، نمایشگر لمسی ۸ اینچی و ۸ بلندگو نیز مجهز شده است.

ثبت نام این طرح صرفا از طریق وب سایت رسمی خودروسازی ایلیا به آدرس www.ilia-auto.com/sale امکان پذیر است.

شاسی بلند آفرودی را با تسهیلات ۷۰۰ میلیونی بخرید

ارسال نظر