۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
اختصاصی
استون مارتین یک آفرود سرسخت می سازد + تصاویر
استون مارتین می‌خواهد با ساخت یک آفرود سرسخت ، از موفقیت بزرگ شاسی بلند DBX خود بهره ببرد.
کد خبر: ۳۵۲۹

به گزارش کارنا، استون مارتین می‌خواهد با تبدیل خودروی جدید خود به رقیب لندروور دیفندر، از موفقیت بزرگ شاسی بلند DBX خود بهره ببرد.

با توجه به افزایش تقاضای آفرودها در بازار، استون مارتین نیز در حال تجزیه و تحلیل چشم انداز‌های تولید یک خودروی شیک برای هر مکانی است. خودروی جدید با نام "پروژه رمبو" شناخته می‌شود، که اشاره‌ای به LM۰۰۲" رمبو لامبو" است.

استون مارتین یک آفرود سرسخت می سازد

لاورنس استرول، رئیس استون مارتین هنوز تولید DBX را تأیید نکرده است، اما در صورت پیش بینی بازاری قوی، می‌تواند تصمیم نهایی را اتخاذ کند. البته خودروی جدید می تواند به جای اینکه عضو دائمی این شرکت باشد، به عنوان یک نسخه ویژه باتولید محدود به پایان برسد. شایعات حاکی از آن است که تولید آن تنها به ۲۵۰۰ نمونه محدود خواهد شد.

استون مارتین یک آفرود سرسخت می سازد

استون مارتین ۴۴x می‌تواند از همان موتور توربوی دوقلوی ۴.۰ لیتری V-۸ استفاده کند که قدرت آ ام جی G۶۳ را تامین می‌کند. این موتور نیمه هیبریدی ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۶۲۷ پوند فوت گشتاور تولید می کند و اسپرت‌ترین کلاس G را قادر می‌سازد در ۴.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. با این حال، DBX آفرود سریع‌تر خواهد بود، زیرا نسخه معمولی آن تقریباً ۷۰۰ پوند سبک‌تر از آ ام جی است.

استون مارتین یک آفرود سرسخت می سازد

ارسال نظر