۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
آغاز فروش خودروی میتسوبیشی اوتلندر ویژه سامانه یکپارچه
فراخوان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه برای خودروی اوتلندر صادر شد. این فراخوان مخصوص آن دسته از متقاضیانی است که در مرحله نخست عرضه اوتلندر در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی شرکت کرده و مایل به خرید این ماشین بوده‌اند.
کد خبر: ۴۵۰۳

به گزارش کارنا،شرکت آرین موتور به عنوان واردکننده میتسوبیشی اوتلندر، از متقاضیان حائز شرایط دعوت کرده است از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۱ تیرماه لغایت پایان روز شنبه، ۱۶/ ۰۴/ ۱۴۰۳ به فروشگاه اینترنتی این شرکت به نشانی https://sales.arian-motor.com مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.


میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ متفاوت L-Line، M-Line و H-Line با قیمت علی‌الحساب مبادی ورودی به فروش می‌رسد. حدود ۵۰ درصد این قیمت به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام از متقاضی دریافت می‌شود. بدین ترتیب، اوتلندر تیپ L-Line با پیش‌پرداخت ۹۴۰ میلیون تومان، اوتلندر تیپ M-Line با پیش‌پرداخت ۹۴۵ میلیون تومان و اوتلندر H-Line با پیش‌پرداخت ۹۵۰ میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت قطعی خودرو‌ها در آینده به اطلاع مشتریان رسانده می‌شود. موعد تحویل خودرو‌ها ۹۰ روز کاری اعلام شده است. جزئیات کامل طرح پیش‌فروش میتسوبیشی اوتلندر آرین موتور را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

فروش خودروی میتسوبیشی اوتلندر - تیر ۱۴۰۳

 

ارسال نظر