به کارنا، مهرداد خسروی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، خطاب به شرکتهای تولیدکننده و عرضهکننده خودرو و انجمن خودروسازان ایران اعلام کرد: با توجه به تکلیف موضوع قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو، قانون ساماندهی صنعت خودرو و آئیننامههای اجرایی آن بدین وسیله اهداف کیفی خودرو سواری و تجاری در سه شاخص کیفیت، خدمات فروش و پس از فروش در سال ۱۴۰۳ ارائه میشود.
به گفته وی، از جمله این شاخصها، کیفیت سلامت خودرو در زمان تحویل فروش (درصد فراوانی خودرو بدون ایراد ۷۲ ساعت بعد از تحویل به مشتری)، رضایت از کیفیت اولیه محصول سه ماه اول مالکیت خودرو و پیمایش ۴۰۰۰ کیلومتر است که به خودروسازان ابلاغ شده و با جدیت هم رصد و پایش میشود.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت معدن و تجارت، با اشاره به وقفه دوساله در انتشار کارنامه کیفی خودروسازان یادآور شد: با همت و تلاش صورت گرفته در معاونت حمل و نقل و دفتر صنایع خودروسازی وزارت صمت، خلاصه وضعیت کیفی خودروسازان و همچنین ابلاغ اهداف کیفی مدنظر وزارتخانه بعد از دو سال وقفه مجدد منتشر و به خودروسازان و فعالان این حوزه ابلاغ شد.
منبع:مهر
ارسال نظر