۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
توقف خودرو‌ها در مسیر‌های منتهی به مرز باشماق ممنوع شد
رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: توقف خودرو‌ها در تمام مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان ممنوع است.
کد خبر: ۶۰۱۷

به گزارش کارنا، سرهنگ عیسی گوهری کردستان با اشاره به آغاز اعزام زائران اربعین در مرز‌های کشور از جمله باشماق اظهار داشت: توقف خودرو‌ها در تمام مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان ممنوع است.

وی افزود: خودرو‌ها در صورت توقف در سواره‌رو‌ها و جلوی پایانه مرزی باشماق مریوان، به پارکینگ منتقل می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان کردستان تصریح کرد: زائران باید خوردو‌های خود را در پارکینگ‌های تعبیه شده در شهر مریوان و مسیر مرز باشماق پارک کنند و با خودرو‌های در نظر گرفته شده به مرز باشماق بروند در غیر اینصورت برابر قانون با آنان برخورد و خودروهایشان با جرثتقیل به پارکینگ هدایت خواهد شد.


وی درباره توقف تانکر‌های سوخت‌رسان در مسیر منتهی مرز باشماق گفت: این تانکر‌ها در شانه خاکی توقف کرده و باید راهداری و گمرک پاسخ‌گوی این وضعیت باشند.

گوهری خطاب به زائران یادآور شد: از آنجا که بیشتر جاده‌های استان کردستان کوهستانی و دو طرفته است، رانندگان در هنگام رانندگی نیاز به دقت بیشتر دارند، حتماً استراحت کافی داشته باشتد و بعد از استراحت کامل به رانندگی بپردازند. کمربند ایمنی بسته و فاصله طولی رعایت شود.

رئیس پلیس راه استان کردستان با اشاره به افزایش نرخ جریمه‌ها عنوان کرد: گرچه هدف ما جریمه نوشتن برای کسی نیست، اما تلفات حادثه‌ساز به شدت برخورد می‌کنیم، بنابراین از زائران و همه رانندگان عزیز درخواست می‌کنیم که در حین رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شرمنده کسی نشویم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر