۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
وزیر پیشنهادی صمت به رفع ناترازی عرضه و تقاضا بازار خودرو تأکید کرد
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت در جلسه امروز این کمیسیون بر رفع ناترازی عرضه و تقاضا بازار خودرو تاکید کرد.
کد خبر: ۶۱۰۴

به گزارش کارنا، زهرا سعیدی مبارکه درباره نشست امروز دوشنبه (۲۲ مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در محل کمیسیون حاضر شده و برنامه‌ها و دیدگاه‌ها خود را در مسائل مختلف این وزارتخانه تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: وزیر پیشنهادی صمت معتقد بود در حوزه خودرو ناترازی عرضه و تقاضا وجود دارد که باید برطرف شود.

زهرا سعیدی تصریح کرد: آقای اتابک در خصوص واردات خودرو معتقد است برای تنظیم‌گری بازار باید از ظرفیت واردات استفاده کرد.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت تاکید داشت که آزادکردن قیمت خودرو در این شرایط التهاب‌زا است و این کار باید به‌تدریج انجام شود.

وی یادآورشد: همچنین امروز آقایان عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی نیرو و رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دو مهمان دیگر این کمیسیون بودند که در حضور اعضاء برنامه‌های خود را تشریح کرده و به برخی از سوالات پاسخ دادند.

سعیدی خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره وزیر پیشنهادی صمت هنوز به جمع بندی لازم نرسیده و یک جلسه دیگر قرار است آقای اتابک در این کمیسیون حاضر شوند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر