۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
نصب چهارمین و پنجمین جایگاه سیار عرضه بنزین و نفت‌گاز در پارکینگ اربعین مرز مهران
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از نصب چهارمین و پنجمین جایگاه سیار سوخت ویژه عرضه بنزین و نفت‌گاز یورو۴ در پارکینگ اربعین مرز بین‌المللی مهران خبرداد.
کد خبر: ۶۱۴۷

به گزارش کارنا، پرویز ایدون با اعلام این خبراظهار کرد: به‌منظور تداوم فعالیت سوخت‌رسانی به زوار ۲ دستگاه جایگاه سیار سوخت عرضه بنزین و نفت‌گاز یورو۴ در پارکینگ اربعین مرز بین‌المللی مهران نصب شد.

وی گفت: با توجه به اینکه تاکنون ۲۷ هزار خودرو در شهر مهران پارک شده است و به منظور پیشگیری از ترافیک و ازدحام ناشی از خودرو‌ها در جایگاه‌های ثابت، یک دستگاه جایگاه سیارعرضه بنزین و یک دستگاه جایگاه سیار عرضه نفتگاز یورو۴ در پارکینگ اربعین مرز بین المللی شهرمهران هر کدام با ظرفیت۲۸هزار لیتر ضمن داشتن ۲ تلمبه و ۴ نازل نصب و راه‌اندازی شدند.

ایدون افزود: بر اساس گزارشات دریافتی سازمان راهداری تاکنون بیش از چهار میلیون و ۹۴۷ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان ایلام تردد داشته‌اند که بخش عمده این تردد‌ها ویژه زائران بوده و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده هیچ مشکلی در زمینه سوخت‌رسانی به خودرو‌های شخصی و عمومی در استان به خصوص در مرز مهران که دارای بیشترین تردد است، وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ضمن اشاره به استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوخت‌گیری آسان و ایمن و عدم اتلاف وقت در جایگاه‌های عرضه سوخت، تصریح کرد: زائران اربعین در صورت جاگذاشتن کارت سوخت در جایگاه‌ها برای رهگیری وضعیت به سامانه GTS.NIOPDC.IR مراجعه کنند، همچنین شماره تماس ۰۹۶۲۷ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت شکایات و مشکلات مردمی در زمینه سوخت رسانی است.
منبع: ایسنا

ارسال نظر