به گزارش کارنا، جواد توسلیمهر در بازدید سرزده از شرکت سایپا یدک، با تاکید بر اینکه ارایه خدمات مناسب به مشتریان محصولات سایپا میتواند به ارزش و جایگاه برند بیافزاید، گفت: در طرح خدمت به زائران اربعین سید و سالار شهیدان که از ۲۴ مردادماه آغاز و تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد یافت، بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی در شبکه نمایندگیها و نیروهای اعزامی به منطقه، خدمات مورد نیاز مشتریان را ارایه میکنند و سعی بر این است که رضایت ۱۰۰ درصدی مردم کسب شود.
وی با بیان اینکه مشتریان، ولینعمتان گروه خودروسازی سایپا هستند و ضرورت دارد خواسته و رضایت کامل آنان در اولویت تمام نمایندگیها باشد، تصریح کرد: عملکرد نمایندگیهای مجاز گروه باید به شکلی باشد، که مشتریان از خرید خودروی ایرانی که حاصل تولید و تلاش جوانان این مرز و بوم است، رضایت کامل داشته باشند.
منبع:سایپا نیوز
ارسال نظر