۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
پول‌های بلوکه شده ایران خودرو تماما آزاد شد
ثبت نام کنندگان خودرو در طرح فروش ایران خودرو در حالی چشم انتظار قرعه کشی هستند که پول‌های بلوکه شده روز گذشته آزاد شد.
کد خبر: ۶۵۸۸

به گزارش کارنا، پول‌های بلوکه شده ایران خودرو روز گذشته تماما آزاد شد. این در حالی است که قرار بود بانک‌ها در پیامکی آزادسازی پول‌ها را اعلام کنند، ولی بودند بانک‌هایی که پیامک آزادسازی را ارسال نکرده اند. در این میان سوال برخی خریداران خودرو این است که چرا پیامک اطلاع رسانی برای آن‌ها نرفته است؟

پیگیری‌های «حیات» نشان می‌دهد پول‌های بلوکه شده به صورت کامل آزاد شده، ولی ممکن است متقاضیان خودرو پیامک آزادسازی را دریافت نکرده باشند.

زمان قرعه کشی خودرو مشخص شد؟
پیگیری‌های «حیات» از ایران خودرو نشان می‌دهد تا این لحظه، زمان دقیق قرعه کشی مشخص نیست.

متقاضیان خودرو به قسمت جزئیات سفارش مراجعه کنند
ایران خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده: امکانات جدید در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) به نشانی ikcosales.ir ایجاد شده و کد کلاس محصولات، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) محصولات در سامانه افزوده شده و برای متقاضیان گرامی قابل بهره‌برداری است. همچنین در قسمت «جزییات سفارش» آیتمی تحت عنوان «روش فروش» ایجاد شده است.

زمان تحویل خودرو‌های عرضه‌شده
موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در اولویت بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است که مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت نیز در آن رعایت خواهد شد.


مهلت انتخاب روش فروش
تمامی متقاضیان گرامی که در مهلت مجاز تعیین شده (ساعت ۲۴ روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳) پس از طی مراحل لازم نسبت به ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در سامانه ikcosales.ir اقدام کرده‌اند، باید ظرف مهلت شش روزه در نظر گرفته شده از روز یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ ضمن مراجعه مجدد به سامانه ikcosales.ir با ورود به قسمت «جزییات سفارش» نسبت به تعیین روش فروش (فوق العاده و یا پیش فروش) محصولات انتخابی اقدام کنند.

متقاضیان نسبت به روش فروش انتخابی در اولویت‌بندی شرکت داده می‌شوند و متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در قسمت «جزییات سفارش» در سامانه ikcosales.ir اقدام نکنند، با توجه به تمایل اغلب متقاضیان، به صورت پیش فرض به عنوان «فروش فوق‌العاده» انتخاب خواهند شدمنبع:حیات

ارسال نظر