۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
جدول قیمت خودرو امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳
با توجه به تعطیلی یک‌روزه فعلا معاملاتی صورت نگرفته و تمامی بازار روند ثابتی دارد.
کد خبر: ۶۵۵۸

به گزارش کارنا،  قیمت خودرو امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ تغییری نداشته است. با توجه به تعطیلی یک‌روزه فعلا معاملاتی صورت نگرفته و تمامی بازار روند ثابتی دارد. اما انتظار می‌رود طی ساعاتی دیگر معامله‌گران به بازار آمده و قیمت‌ها دستخوش تغییر و نوسان شوند.

قیمت خودرو‌های داخلی امروز ثابت گزارش می‌شود.

پژو پارس TU ۵ از خودرو‌های جداب و پرطرفدار ایران خودرو از حرکت ایستاده و با همان نرخ ۸۶۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از اقتصادی‌ترین محصولات بازار داخلی است که با همان نرخ روز پیشین به بهای ۴۰۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V ۲ و تمام هم‌نوعان آن جهشی را امروز تجربه نکرده و با همان قیمت ۸۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.


سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که در محدوده ۵۴۳ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد.

جدول قیمت خودرو امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳

قیمت خودرو‌های مونتاژی

در بازار خودرو‌های مونتاژی نیز نرخ‌های پیشین به چشم می‌خورد.

کی‌ام‌سی J ۷ یکی از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S ۳ به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو به قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

اکستریم VX یکی از نخبه‌ترین محصولات مدیران خودرومحسوب می‌شود. این خودرو امروز با همان نرخ پشین چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

جدول قیمت خودرو امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳

منبع:۹ صبح

ارسال نظر