۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
اطلاعیه تکمیل وجه نهایی خودروهای وارداتی کوراندو و هاوال H6
شرکت بی‌ام کارز در اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح یکپارچه خودروهای وارداتی خواست نسبت به تکمیل وجه نهایی خودروهای وارداتی کوراندو و هاوال H6 هیبرید اقدام نمایند.
کد خبر: ۷۰۳۵

به گزارش کارنا، اطلاعیه تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی (خودرو‌های KORANDO و HEV-H۶ HAVAL) در قالب طرح فروش فوق العاده با قیمت قطعی اعلام شد.

متن بخشنامه به این شرح است:

پیرو بخشنامه‌های شماره ۱۴۰۳/۲۱۸۷۴ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ و ۱۴۰۳/۲۸۵۵۰ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۱ به اطلاع عموم متقاضیان گرامی و عاملیت‌های مجاز می‌رساند، امکان تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی، با توجه به الویت بندی اعلام شده از سوی وزارتصمت به صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی به شرح ذیل فراهم گردیده است.

متقاضیان گرامی که نسبت به مشارکت و واریز ۵۰ درصد از مبلغ علی الحساب درج شده در بخشنامه‌های فوق الذکر اقدام نموده اند، می‌توانند نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۵ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.

تکمیل فرایند ثبت نام ثبت نام و واریز وجه متقاضیان، صرفا به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس https:/bahman.iranecar.com/bmcars امکان پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد پذیرفت.

ارسالی: اطلاعیه تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی (خودرو‌های KORANDO و HEV-H۶ HAVAL) در قالب طرح فروش فوق العاده با قیمت قطعی

ارسال نظر