۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
اختصاصی
ثبات قیمتی در بازار خودرو در یک ماه اخیر
قیمت‌ها در بازار نسبت ماه گذشته تغییر و نوسان خاصی نداشته است.
کد خبر: ۷۱۷۳

به گزارش کارنا٬رییس پیشین نمایشگاه داران خودرو تهران از ثبات قیمتی در بازار خودرو در یک ماه اخیر خبر داد.

سعید موتمنی در خصوص وضعیت بازار خودرو در یک ماه اخیر بیان کرد: قیمت‌ها در بازار نسبت ماه گذشته تغییر و نوسان خاصی نداشته و قیمت تمامی خودرو‌ها اعم از داخلی، مونتاژی و وارداتی تقریبا ثابت بوده است.

وی درباره دلیل عدم تغییرات قیمتی در بازار خودرو عنوان کرد: شرکت‌های خودروساز داخلی به منظور افزایش قیمت محصولات خود برخی خودرو‌ها را فاکتور نکرده و عرضه خودرو‌های داخلی به بازاربه صورت قطره چکانی بوده و به همین دلیل ریزش قیمتی را در ماه گذشته در بازار شاهده نبودیم.



این فعال بازار خودرو در گفتگو با خبرنگار کارنا تصریح کرد: اگر خودرو‌های داخلی به صورت روزانه فاکتور می‌شدند هم اکنون شاهد ریزش قیمت بسیاری از خودرو‌ها در بازار بودیم. به عنوان مثال خودرو‌هایی مانند پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ که در ماه گذشته به دلیل فاکتور شدن از سوی شرکت خودروساز با ریزش قیمت ۱۰ میلیون تومانی همراه شد، مجدد به قیمت قبل بازگشته است.

موتمنی با تشریح قیمت روز خودرو‌های پرفروش داخلی افزود: دنا اتومات با قیمت ۹۷۵ تومان، پژو ۲۰۷ سقف شیشه دنده‌ای ۷۸۸ میلیون و اتومات یک میلیارد تومان، پژو ۲۰۷ اتومات سقف فلزی ۸۷۰ میلیون تومان، پژو پارس تی یو ۵ با قیمت  ۸۹۵ تومان، تارا دنده‌ای ۷۸۰ میلیون تومان، کوییک اس ۴۱۵ میلیون تومان و کوییک اتومات حدود ۵۴۰ میلیون و شاهین دنده‌ای حدود ۸۰۰ میلیون تومان آخرین قیمت‌های معامله شده در بازار خودرو هستند.

ارسال نظر