۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
شرایط فروش فوری خودرو‌های وارداتی بهمن موتور خارج از سامانه با تحویل ۳۰ روزه + جدول مهر ۱۴۰۳
بهمن موتور شرایط فروش فوری محصولات وارداتی خود را از تاریخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ به صورت قرعه‌کشی و خارج از سامانه یکپارچه اعلام کرده است. در این طرح، مشتریان می‌توانند خودرو‌ها را با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ روزه خریداری کنند.
کد خبر: ۷۵۳۱

به گزارش کارنا، بهمن موتور شرایط فروش فوری محصولات وارداتی خود را از تاریخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ به صورت قرعه‌کشی و خارج از سامانه یکپارچه اعلام کرده است. در این طرح، مشتریان می‌توانند خودرو‌ها را با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ روزه خریداری کنند.

جدول فروش فوری بهمن موتور ویژه مهر ۱۴۰۳

مدل خودرو سال تولید قیمت موعد تحویل نوع فروش
هونگچی H5 2024 قطعی 30 روز کاری فوری
هاوال H6 2024 قطعی 30 روز کاری فوری
کوراندو AWD 2023 قطعی 30 روز کاری فوری
کوراندو 2WD 2023 قطعی 30 روز کاری فوری
بستیون T77 2023 قطعی 30 روز کاری فوری

جزئیات فروش فوری بهمن موتور
فروش فوری خودرو‌های وارداتی بهمن موتور از روز دوشنبه، ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۱۹ مهرماه ادامه دارد. این فروش ویژه برای متقاضیان طرح عادی و بدون هیچ‌گونه محدودیتی صورت می‌گیرد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش بی ام کارز، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ثبت‌نام خود را انجام دهند.

خودرو‌های موجود در طرح فروش فوری
در این طرح، بهمن موتور پنج مدل خودرو وارداتی را با قیمت قطعی و تحویل فوری ارائه می‌کند. این خودرو‌ها شامل هونگچی H۵ مدل ۲۰۲۴، هاوال H۶ مدل ۲۰۲۴، کوراندو AWD مدل ۲۰۲۳، کوراندو ۲WD مدل ۲۰۲۳ و بستیون T۷۷ مدل ۲۰۲۳ می‌شود. تمامی این خودرو‌ها با قیمت نهایی تعیین شده و بدون هیچ‌گونه تغییر قیمتی به مشتریان عرضه می‌شوند.

نحوه ثبت‌نام
متقاضیان می‌توانند برای پیش‌ثبت‌نام و شرکت در قرعه‌کشی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ به وب‌سایت فروش بی ام کارز مراجعه کنند. توجه داشته باشید که این طرح تنها به مدت چهار روز فعال خواهد بود.

ارسال نظر