۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
شرایط فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم با تحویل اسفند + جدول مهر ۱۴۰۳
شرکت بهمن موتور شرایط فروش فوق‌العاده خودروی دیگنیتی پرایم را برای مهرماه ۱۴۰۳ اعلام کرده است.
کد خبر: ۷۴۹۰

به گزارش کارنا، شرکت بهمن موتور شرایط فروش فوق‌العاده خودروی دیگنیتی پرایم را برای مهرماه ۱۴۰۳ اعلام کرده است.

این طرح از روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ به‌صورت آنلاین از طریق سایت فروش اینترنتی بهمن موتور برای منتخبین سامانه یکپارچه فعال خواهد شد. متقاضیان می‌توانند در هفته اول اسفند ۱۴۰۳ خودرو‌های خود را تحویل بگیرند.

شرایط فروش دیگنیتی پرایم
بر اساس این شرایط، قیمت نهایی دیگنیتی پرایم ۱.۵۴۶.۸۰۶.۰۰۰ تومان تعیین شده است. همچنین به مشتریان دو انتخاب در خصوص رنگ تریم داخلی و رنگ بدنه ارائه می‌شود. برای رنگ تریم، دو گزینه مشکی و قرمز در نظر گرفته شده و برای رنگ بدنه نیز سفید و مشکی موجود است. زمان تحویل این خودرو نیز هفته اول اسفندماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

جدول شرایط فروش دیگنیتی پرایم ویژه مهر ۱۴۰۳

خودرو دیگنیتی پرایم
شرایط فروش فوق العاده
قیمت 1.546.806.000 تومان
رنگ تریم مشکی یا قرمز
رنگ بدنه سفید یا مشکی
زمان تحویل هفته اول اسفند 1403

مشخصات فنی دیگنیتی پرایم
دیگنیتی پرایم در حقیقت نسخه‌ای از خودروی چینی دانگ فنگ ix۵ محسوب می‌شود. این کراس‌اوور کوپه با ابعاد نسبتاً بزرگ خود در دسته کراس‌اوور‌های سایز متوسط قرار دارد و با طراحی جسورانه و مدرن خود توجه بسیاری از خریداران را جلب کرده است. از لحاظ فنی، این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است که قادر به تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. این قدرت توسط جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت دیگنیتی پرایم ۱۸۵ کیلومتر در ساعت است و مصرف سوخت ترکیبی آن در شرایط استاندارد، ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

امکانات و تجهیزات
دیگنیتی پرایم از نظر امکانات ایمنی و رفاهی نیز در سطح مناسبی قرار دارد. این خودرو به کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی مجهز است. همچنین سیستم‌های پیشرفته‌ای مانند ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز EBD، کنترل پایداری الکتریکی ESC، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سراشیبی و سیستم هشدار برخورد از جلو در این خودرو به کار رفته است. از دیگر امکانات این کراس‌اوور می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد که تجربه رانندگی راحت و ایمنی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

ارسال نظر