۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
اختصاصی
جزئیات جلسه دیروز مجلسی‌ها با خودروسازان اعلام شد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون متبوع خود با مدیر عامل دو خودروساز بزرگ عنوان کرد: این جلسه با هدف بررسی دغدغه‌های مردم در حوزه خودروسازی و همچنین چالش‌ها و مشکلات خودروسازان برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۶۵

به گزارش کارنا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون متبوع خود با مدیر عامل دو خودروساز بزرگ عنوان کرد: این جلسه با هدف بررسی دغدغه‌های مردم در حوزه خودروسازی و همچنین چالش‌ها و مشکلات خودروسازان برگزار شد.

 مصطفی پوردهقان با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع مجلس با خودروسازان بیان کرد:در جلسه روز گذشته ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ کمیسیون صنایع با خودروسازان در خصوص سه فاکتور کیفیت، ایمنی و قیمت خودرو که از دغدغه‌های اصلی مردم در حوزه خودروسازی است، گفتگو شد.

وی تصریح کرد: از یک طرف دو خودروساز بزرگ به سبب قیمت گذاری دستوری با زیان دهی مواجه هستند و ازسوی دیگر انتقاد دولت به عدم رعایت سه موضوع ارتقای ایمنی و کیفیت و کاهش قیمت از سوی خودروسازان صحیح می‌باشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا یادآور شد: همچنین در این نشست دو خودروساز بزرگ به بیان چالش‌ها و مشکلات خود از جمله فروش از طریق قرعه کشی، قیمت گذاری دستوری، مسائل ارزی و ... پرداختند که مقرر شد در جلسات بعدی بررسی بیشتری نسبت به این موضوعات داشته باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نارضایتی مردم از واردات خودرو‌های چینی بی کیفیت توسط برخی خودروسازان از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود تا بتوانیم به جلوگیری از این سیاست غلط در صنعت خودرو کمک کنیم.

ارسال نظر