به گزارش کارنا، براساس آخرین ارزیابی شرکت ISQI از بین شرکتهای زیرمجموعه گروه بهمن، دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در بخش خودروهای تجاری در جایگاه نخست و دوم و شرکت بهمن موتور در حوزه سواری در رتبه دوم خدمات پس از فروش در صنعت خودرو قرار گرفتند.
همچنین با ارزیابی که از بین عاملیتهای خودروسازان در سراسر کشور صورت گرفت، تعدادی از عاملیتهای گروه بهمن (بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور) به عنوان عاملیتهای برتر خدمات پس از فروش خودروسازان کشور معرفی شدند.
طبق گزارشها، بررسیها و نظرسنجیهای انجام شده، رضایت مشتریان از خدمات دریافت شده، احترام به مراجعین، کیفیت و سرعت در تعمیرات خودروها، تامین به موقع قطعات مورد نیاز و عدم نیاز به بازگشت به تعمیرگاه موجب شد عاملیتهای ذیل به عنوان عاملیتهای برتر گروه بهمن در حوزه خدمات پس از فروش انتخاب شوند:
عاملیت ناصر ترابی - کد ۱۰۵۱ کرج - عاملیت بهمن موتور
عاملیت گودرزی - کد ۱۰۴۹ تهران - عاملیت بهمن موتور
عاملیت مهدی زاده - کد ۱۱۷۳ بابل - عاملیت بهمن موتور
عاملیت زراعتکاری فرد - کد ۱۷۳۷ شیراز - عاملیت بهمن موتور
عاملیت میرخداوندی - کد ۱۱۵۱ رشت - عاملیت بهمن موتور
عاملیت توسعه خودرو صدرا - کد ۱۰۳۷ تهران - عاملیت بهمن موتور
عاملیت آوین تابش آوا - کد ۳۳۳۱ قزوین - عاملیت سیباموتور
عاملیت احمدی - کد ۲۷۳۱ آباده - عاملیت بهمن دیزل
همچنین از موسی مرادی - کد عاملیت ۱۰۱۵ بهمن موتور در تهران نیز به عنوان پیشکسوت در بین نمایندگان خودروسازان کشور تقدیر شد.
ارسال نظر