به گزارش کارنا، در این مراسم، سایپایدک (سازمان خدمات پس از فروش سایپا) به عنوان شرکت حائز رتبه یک خدمات پس از فروش معرفی شد و اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک لوح تقدیر کسب این عنوان را دریافت کرد.
شرکت سایپایدک در ادامه روند رو رشد خود، با تعریف برنامه های اصلاحی در حوزه بهبود رضایتمندی مشتریان، افزایش کیفیت خدمات، کاهش خودروهای متوقف در نمایندگی ها به واسطه کمبود قطعه و همچنين تامین به موقع قطعات یدکی، گام های مؤثری در بهبود شاخصهای کسب و کار خدمات پس از فروش برداشته است و موفق به کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش شد.
در این همایش همچنین لوح تقدیر ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای زامیاد (نیمه سنگین) نیز به سایپایدک اهدا شد.
ارسال نظر