۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور برای نخستین بار موفق به کسب جایگاه برتر خدمات پس از فروش شد
به گزارش کارنا، تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور با کسب ۴ ستاره کیفی برای نخستین بار توانست جایگاه برتر خدمات پس از فروش در صنعت خودرو را اکتساب کند. 
کد خبر: ۹۴۱۹

به گزارش کارنا، تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور با کسب ۴ ستاره کیفی برای نخستین بار توانست جایگاه برتر خدمات پس از فروش در صنعت خودرو را اکتساب کند.

رضا برزگر، مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن در گفتگو با خبرنگار کارنا عنوان کرد: شرکت‌های عرضه کننده خودرو و نمایندگی‌های مجاز آنها هر ساله بر اساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش وزارت صمت و توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور برای نخستین بار موفق به کسب جایگاه برتر خدمات پس از فروش شد

وی با اشاره به کسب جایگاه برتر خدمات پس از فروش توسط شرکت‌های عرضه کننده خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال ۱۴۰۲ افزود: تعمیرگاه مرکزی و سایر عاملیت‌های گروه بهمن نقش بسیار حائز اهمیتی در اکتساب این رتبه و جایگاه داشته اند.

مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور در سال ۱۴۰۲ برای نخستین بار در صنعت خودرو توانست با رویکرد رضایتمندی مشتری و همچنین ارائه خدمات مبتنی بر سرعت، کیفیت، هزینه و تحلیل و پایش مستمر مشتریان خود جایگاه ۴ ستاره و ممتاز رو اکتساب کند.

 برزگر یادآور شد: قطعا کسب این جایگاه توسط تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور و همچنین فرآیند‌های سرعت و کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان محترم با استفاده از تجهیزات، ابزارآلات مدرن و به روز و همچنین بهره‌برداری از نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه و دسترسی به قطعات یدکی محقق شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این، در راستای حفظ آسایش مشتریان، امکاناتی، چون کافی شاپ مدرن و رویت خودرو در حین تعمیرات در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است. 

مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن اضافه کرد: همچنین تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور با تدوین سیستم برنامه‌ریزی تعمیرات مبتنی بر ظرفیت‌های موجود مانند نوبت دهی سریع از طریق اپلیکیشن، تماس تلفنی، سایت و مراجعه حضوری، فرآیند پذیرش و ترخیص خودرو برای مشتریان محترم را تسهیل کرده است.

برزگر با بیان اینکه در تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور در صورت طولانی شدن تعمیرات بالای ۴۸ ساعت، خودروی جایگزین برقی در اختیار مشتریان محترم قرار می‌گیرد، اظهار داشت: پس از انجام تعمیرات، کلیه فرآیند تعمیر از پذیرش تا ترخیص توسط مشتریان محترم مورد پایش و نظرسنجی قرار گرفته و در صورت عدم رضایت، اقدامات لازم جهت کسب رضایت مجدد انجام می‌شود.

 مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن از افزایش ظرفیت پذیرش این تعمیرگاه در آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش حجم پذیرش با ایجاد استاندارد‌های جدید از برنامه‌های آتی تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور می‌باشد.

ارسال نظر