
به گزارش کارنا، قائممقام مدیرعامل ایرانخودرو در حوزه استراتژی و توسعه محصول، از برنامههای آینده این شرکت خودروساز خبر داد و تاکید کرد: ایرانخودرو درحال تغییر استراتژیهای خود بهویژه در حوزه خدمات پسازفروش و کیفیت محصولات است.
حسن قرهای در نشست هماندیشی تببین رویکردهای جدید ایکو درحوزه خدمات پسازفروش که با حضور نمایندگیهای این شرکت برگزار شد، افزود: بر اساس پیشبینیها، سهم خدمات و افترمارکت در سودآوری صنعت خودروسازی تا سال ۲۰۳۰ به ۶۷ درصد خواهد رسید، در حالی که سهم تولید خودرو در سودآوری به ۴۵ درصد کاهش خواهد یافت. این تغییرات در برنامههای ایرانخودرو نیز لحاظ شده است.
تغییرات ساختاری برای بهبود کیفیت و خدمات پس از فروش
قرهای اعلام کرد: اولین اقدام ایرانخودرو، تغییر ساختار سازمانی برای بهبودکیفیت و خدمات پس از فروش بوده است. معاونت کیفیت و تضمین کیفیت از زیرمجموعه قائممقامی به زیرمجموعه مدیرعامل منتقل شده است که نشاندهنده اهمیت این موضوع برای مدیریت جدید شرکت است. همچنین، بازرسیهای قبل از تحویل خودرو از معاونت فروش به معاونت کیفیت منتقل شده تا خودروها با کیفیت بهتر به دست مشتریان برسند.
وی افزود: ایرانخودرو در کلاس سی، جایگاه برندی بالاتری نسبت به سایر خودروسازان دارد و با ارتقای تارا و توسعه نسخه هیبریدی آن، قصد دارد برتری خود را در این کلاس ابعادی تثبیت کند.
قائم مقام مدیرعامل ایرانخودرو افزود: در بخش موتورها، ایرانخودرو قصد دارد از پراکندگی تولید مدلهای مختلف موتور جلوگیری کند و با یکپارچهسازی، تولید و تامین قطعات را تسهیل کند. این اقدامات منجر به افزایش استانداردها و بهبود کیفیت موتورهای تولیدی خواهد شد.
با این برنامهها، ایرانخودرو قصد دارد، جایگاه خود را در بازار خودروی ایران و منطقه ارتقا دهد و به نیازهای مشتریان با کیفیت و خدمات بهتر پاسخ دهد.
منبع: ایکوپرس
ارسال نظر