۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
استانداردسازی خودرو‌های داخلی باید تسریع شود + فیلم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: استانداردسازی خودرو‌های تولیدی مانند هر بخش دیگری از صنعت خودرو نیازمند ایجاد سیستم یکپارچه و تسهیل کننده و هم افزایی دستگاه‌های مربوطه است.
کد خبر: ۱۴۱۰

به گزارش کارنا، به گزارش کارنا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استانداردسازی خودرو‌های تولیدی مانند هر بخش دیگری از صنعت خودرو نیازمند ایجاد سیستم یکپارچه و تسهیل کننده و هم افزایی دستگاه‌های مربوطه است.

رضا تقی پور انوری در خصوص اظهارات اخیر رییس سازمان ملی استاندارد مبنی بر عدم همکاری قطعه سازان در حوزه استانداردسازی قطعات خودرو بیان کرد: رعایت استاندارد‌های خودرویی از موضوعات کلان در صنعت خودرو است و تنها متوجه قطعه سازان نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: استانداردسازی خودرو‌های تولیدی مانند هر بخش دیگری از صنعت خودرو نیازمند ایجاد سیستم یکپارچه و تسهیل کننده و هم افزایی دستگاه‌های مربوطه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا بیان کرد: همان طور که بار‌ها گفته ایم پویایی صنعت خودرو مستلزم اصلاح نظام حاکمیت است، در حوزه استانداردسازی نیز نیاز به نوآوری وجود دارد که این مهم در قالب یک نظام یکپارچه معنا پیدا می‌کند.

تقی پور انوری در پایان تاکید کرد: دستگاه‌های ناظر بر رعایت استاندارد‌های خودرویی از جمله سازمان ملی استاندارد در همکاری با خودروسازان و قطعه سازان و در قالب نظامی یکپارچه باید فرآیند استانداردسازی خودرو‌های داخلی را تسریع کنند تا با افزایش عرضه خودرو عطش موجود در بازار خودرو فروکش کند.

تعداد بازدید : 2

ارسال نظر