۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
اختصاصی
مصرف کننده ایرانی انتخابی جز خرید خودرو داخلی ندارد + فیلم
احمد علیرضا بیگی: مصرف کننده ایرانی به واسطه انحصار در صنعت خودرو مورد ظلم واقع شده است.
کد خبر: ۱۷۵۵

به گزارش کارنا، عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا فروش از طریق سامانه متمرکز وجود خارجی ندارد، عنوان کرد: در همه کشور‌های دنیا، مصرف کننده برای خرید خودرو حق انتخاب دارد و خودروسازان نیز از انواع تسهیلات و آپشن‌ها برای حفظ بقای خود در بازار رقابت و جلب رضایت مشتری استفاده می‌کنند.

احمد علیرضا بیگی با اشاره به اینکه مصرف کننده ایرانی به واسطه انحصار در صنعت خودرو مورد ظلم واقع شده است، تصریح کرد: انحصار در خودروسازی موجب شده مشتریان بازار خودرو انتخابی جز خرید خودروی داخلی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا فروش از طریق سامانه متمرکز وجود خارجی ندارد، عنوان کرد: در همه کشور‌های دنیا، مصرف کننده برای خرید خودرو حق انتخاب دارد و خودروسازان نیز از انواع تسهیلات و آپشن‌ها برای حفظ بقای خود در بازار رقابت و جلب رضایت مشتری استفاده می‌کنند.

نماینده مردم آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی فروش خودرو باید از طریق سامانه یکپارچه انجام شود، اظهار داشت: تا زمانی که صنعت خودرو انحصاری است و حق انتخاب برای مصرف کننده را به رسمیت نمی‌شناسیم، مشتری ناچار به خرید خودرو در صف‌های طولانی است.

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در پایان به نعهدات معوق خودروسازان اشاره کرد و گفت: اگر خودروسازان قادر به ایفای تعهدات خود در موعد مقرر نیستند باید طبق قرارداد حقوقی منعقد شده میزان خسارت مشخصی را به مصرف کننده پرداخت کنند.

تعداد بازدید : 5

ارسال نظر