۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
پیش بینی قیمت خودرو بعد از انتخابات / لیست نرخ‌ها را اینجا ببینید
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که احتمالا در ساعات آینده نوسانات قیمت‌ها در معاملات بازار آغاز شود.
کد خبر: ۱۸۷۷

به گزارش کارنا، امروز، شنبه، ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، وضعیت آرامی را تجربه می‌کند و آن‌طور که داده‌های وبسایت کارنامه نشان می‌دهد تمامی خودرو‌های داخلی و مونتاژی ساعات آغازین هفته را بدون تغییری خاص آغاز کرده‌اند. با این پیش‌بینی می‌شود در ساعات پیش رو نوسانات قیمت‌ها در معاملات آغاز شود.

هفته گذشته انواع مدل‌های پژو پارس با انتشار خبر توقف تولید آن با افزایش چشم‌گیری نسبت به دیگر محصولات ایرانی و مونتاژی روبه رو شدند. البته هنوز هم توقف تولید این خودرو از سوی ایران خودرو تأیید نشده و باید تا زمان انتشار نتایج آزمون‌های سازمان استاندارد منتظر ماند.

قیمت خودرو‌های داخلی
قیمت خودرو‌های داخلی از آغاز روند معاملات امروز تغییری ندارد.

ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز یکی از ارزان‌ترین خودرو‌های دوگانه‌سوز بازار داخلی است که نسبت به شنبه هفته گذشته، شش میلیون تومان گران‌تر شده و به ارزش ۴۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که در روز‌های گذشته نوساناتی را تجربه کرد. این خودرو با رشد ۳۴ میلیون تومانی نسبت به شنبه هفته گذشته به ۷۲۲ میلیون تومان رسید.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های محبوب بازار داخلی است که با رشد ۵۰ میلیون تومانی نسبت به نخستین روز کاری هفته گذشته با ۷۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU ۵ یکی از رکوردداران افزایش نرخ در خودرو‌های داخلی بود. این خودرو طی هفته‌ای که گذشت ۷۲ میلیون تومان گران‌تر شد و درحال‌حاضر با نرخ ۸۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.
پیش بینی قیمت خودرو بعد از انتخابات / لیست نرخ‌ها را اینجا ببینید
قیمت خودرو‌های مونتاژی
قیمت خودرو‌های مونتاژی بازار هم از ابتدای امروز نوسان خاصی ندارند.
پیش بینی قیمت خودرو بعد از انتخابات / لیست نرخ‌ها را اینجا ببینید
پیش‌بینی نرخ خودرو در روز‌های آینده
با توجه به افزایش چشم‌گیر نرخ خودرو طی دو هفته گذشته که تحت تأثیر نرخ دلار و افزایش نسبی تقاضای بازار شب عید بود، در صورتی که نرخ دلار تغییر چندانی در روز‌های آینده نداشته باشد احتمال اینکه نرخ خودرو نوسانی باشد بسیار پایین است.

منبع: روزگار خودرو

ارسال نظر