به گزارش کارنا، این خودروسازان اعلام کردند با این موتورها، هر یک از این سه شرکت قصد دارند موتورها، باتریها و سایر واحدهای محرک الکتریکی را بهینه کنند. هر یک از سه شرکت قصد دارند موتورهای جمعوجورتر با کاپوت پایینتر را تولید کنند.
تویوتا که از جذب هیبریدیها در بازارهایی مانند ایالاتمتحده سود برده، امیدوار است موتور جمعوجورتر با صرفهجویی در فضای زیر کاپوت به اصلاح طراحی خودرو کمک کند. تویوتا حدود یکپنجم سوبارو و تقریبا ۵ درصد مزدا را در اختیار دارد.
بر اساس گزارش رویترز، این سه خودروساز در این بیانیه گفتند که تلاشهای آنها به کربنزدایی موتورهای احتراق داخلی با سازگار کردن آنها با منابع سوخت جایگزین مانند سوختهای الکترونیکی و سوختهای زیستی کمک میکند.
منبع: دنیای اقتصاد
ارسال نظر